1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tomtom6 ja POI ongemia

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja PAS-2, 7/9/07.

1. PAS-2

PAS-2

Tykkäykset:
    0
    Ilmeentyi vähän aikaa sitten että kun päivitin POI:t TT6:een niin eipäs sitten näytäkkään niitä TT6:n listoilla. Osa näykyy ja suurin osa ei. Olen katsonut että on K A I K K I filet samanlaisia eli jokaisesta löytyy OV2 ja BMP.
    Esim Essot näkyy softassa mutta Nesteet ei. kaikki näyttää olevan niin ok kuin voi.
    File managerin kautta siis katsottuna mutta TT6:ssa sitten ei.
    Olen ennenkin näitä päivitellt ja tämänlainen ongelma on läsnä ekaa kertaa. Mitähän tekisi (olen poistanut kaikki ja laittanut uudestaan muutamia kertoja vailla vaikutusta)
    Onko jokin korruptoitunut file mukana joka sotkee ?
    Onko muuten kellään kattavaa fileä Tomtom:iin jossa mukana kaikkea mahdollista joka toimii varmasti. Voisin kokeilla.

2. Tosikko

Tykkäykset:
    4
    Jossain TT versiossa oli joku maximi määrä POI pisteille, jonka ylittyessä niitä ei enää saanut näkyville. Onko sulla miten paljon noita pisteitä lisätty?

Hyviä kantoja (+ linkkejä) löytyy Konttisen sivuilta.

3. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    POI-luokkien määrällä on tosiaan yläraja. En muista paljonko se on, sillä raja vaihteli eri mallien välillä.

Jos POIt näkyvät valikossa, mutta eivät kartalla tai jos kuvakkeet eivät toimi, niin TomTomin omat asetustiedostot saattavat olla rikki. Ne saa kuntoon poistamalla toimimattomat POI-luokat laitteen oman KP-hallinnan kautta ja siirtämällä ov2-tiedostot uudestaan muistikortille.

4. Logan

Logan

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Osaako joku sano miten saisi pelkän suomen kartat kadut ym. tosta Scandinavian paketista. Itelläni hidastaa hakuja ym ku on niin monta turhaa maata.

Jaa tämä viestiketju