1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TomTom One +huollattaminen

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja Samu, 4/9/07.

  1. Samu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/2/03
    Viestit:
    928
    Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Onko jollakulla tiedossa jotain maahantuojan tai vastaavan suoraa puhelinnumeroa johon voisi soittaa ja märistä hajonneesta One new gen -laitteesta?

    Nuo TomTomin omat sivut ovat kyllä aivan sieltä minne ei aurinko paista mitä tulee takuuasioihin Suomessa. Miten voi olla niin yksinkertainen asia ryssitty niin pahasti kuin puhelinnumero maahantuojalle täällä meillä. Pitää rekisteröityä ties minne että saa tietoa takuukorjauksesta ?!

    Sylettää niin huolella ettei pitkään aikaan. Grrrr.
     
  2. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Maahantuojat eivät hoida TomTomin takuita, vaan TomTomin oma Suomen asiakaspalvelu. Vaihtoehtoisesti asiakas voi rekisteröityä TomTomin verkkosivuille ja tehdä huoltopyynnön sitä kautta.

    Toinen viahtoehto on soittaa Suomen tukeen, joka opastaa eteenpäin: TomTom asiakaspalvelunumero palvelee suomenkielellä numerossa 0303 9038. Tukinumero palvelee maanantaista perjantaihin 11:00 - 18:00 välisinä aikoina.

    Kun et kertonut vikaa, niin olethan yrittänyt resetoida laitteen käyttöohjeen mukaisesti? Suurin osa vioista häviää tuolla noin.
     
  3. bsod

    bsod Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    20/4/05
    Viestit:
    2523
    Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    Ihan ensimmäisenä pitäisi mennä myyjän puheille.
     
  4. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Mitä turhaan, kun kuriiri hakee sen ilmoitetusta osoitteesta ja palauttaa ilmoitettuun osoitteeseen.
     
  5. juppe_t

    Liittynyt:
    13/12/04
    Viestit:
    146
    Tykkäykset:
    0
    TomTomin huolto on tosiaan mielenkiintoisesti järjestetty...

    ensin soitto suomenkieliseen numeroon. sieltä spostilla lisää ohjeita. Navi pakettiin ja lähetti tuli hakemaan. Noin viikko meni kun kone tuli tällä kertaa tavallisen postin mukana takaisin...

    No, hyvin se meni ja lienee tätä päivää että navi käväisee Hollannissa huollossa.
    Tässä siis vain oma kokemukseni tomin huollosta...
     

Jaa tämä viestiketju