1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TomTom Mobile 5 GPS Bundle vai Navicore Personal Wintel GPS

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tommi H, 1/7/05.

1. Tommi H

Tykkäykset:
    0
    Eli olen nyt menossa ruokatunnilla ostamaan joko TomTom Mobile 5 GPS Bundle (Verkkokauppa#4175) tai Navicore Personal Wintel GPS (Verkkokauppa#15743) mutta en ole varma kumpi on parempi? Puhelin on Nokia 6600. Molemmissa tulee siis GPS mokkula mukaan.

Meneekö toi RS-MMC kortti suoraan puhelimeen vai pitääkö ostaa erikseen joku sovitin. Onkohan RS-MMC -> MMC sovitin mukana Navicoren paketissa?

Suoraa vastausta en ole löytänyt siihen kumpi kannattaisi ostaa. Käytän vermeitä siis ihan normaaliin "perusnavigointiin" pääkaupunkiseudulla.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    navicoressa ainakin oli aika paljon puutteita hesassa kun siellä seikkailin...yks oli esim se messukeskuksen ohi menevä tie...sitä ei siin kartas ole ollenkaan :D

ja pitäis mennä kortti suoraan puhelimeen

mitä oon ite navicoree käyttäny ja kattonu muiden kommenttei niin tom tomin ottaisin

3. Tommi H

Tykkäykset:
    0
    Ostin Navicoren koska olin tilannut väärän TomTomin version (SD-muistikortti) enkä jaksanut jäädä odottamaan oikeata versiota. Tähän mennessä olen tyytyväinen. GPS:ää en ole vielä koittanut kun pitää ladata, mutta Softa toimii äkäisesti, ei lagaa! Pointsit siitä! :)

4. PK

Tykkäykset:
    1
    Mikä bt GPS tuossa Wintelin pakkauksessa nyt tuli mukana?
    Varmaan Rikaline, mutta 6030, 6031-x7 vai 6033?
    Jos 6030, niin vie takaisin ja hae jostain muualta Insmatin paketti Sirf III GPSillä.

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Re: TomTom Mobile 5 GPS Bundle vai Navicore Personal Wintel

Muillekkin tiedoksi, että Navicoren mukana tulevassa RS-MMC kortissa on sovitin mukana.

6. Tommi H

Tykkäykset:
    0
    RoyalTek RBT-1000 http://www.ipaqhq.com/articles/articles/248

7. Tommi H

Tykkäykset:
    0
    Nyt tuli testautta GPS:n kanssa ja täytyy sanoa, että homma toimii kuin ajatus. Jos ajaa tahallaan väärin, niin systeemillä kestää vain peri sekuntia miettiä uusi reitti, eikä järjestelmä sen enempää pilkkaa ajajaa. :)

Navicoressa on muuten se hyvä ominaisuus, että sen voi kopsata omalle muistikortille ja käyttää sieltä.

Semmoista ominaisuutta vain toivoisin, että voisi ostaa pelkkiä lisenssejä, jotta ei tarttisi maksaa mediasta sun muista lootista kun semmoiset kerran on hankittu. Näin voisin asentaa softan laillisesti useammalle käyttäjälle.

Jaa tämä viestiketju