1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TomTom 520 Go käyttöapua

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja ensioo, 20/8/09.

1. ensioo

Tykkäykset:
    0
    Laite yli vuoden vanha ja skandinavian karttapohja ostettu (+kamerat).
    Ennen pystyi muuttamaan laiteeseen paikallisen tienopeuden helposti, vaan nyt ei enää järki riitä...raporttipainike ajonakymässä näkyvillä, vaan tekisi vaikka mitä muutos ei tallennu enää itse laitteeseen... Helpistä tulee ympäripyöreitä valmislauseita jos niitäkään..
    Mitähän pitäisi tehdä...apua tarttisin...

2. K@rtsa Vieras

Hmm. Nyt täytyy vähän ihmetellä sitä että itse en ole törmännyt vielä yhteenkään Tompaan missä pystyisi tienopeuksia vaihtamaan/muokkaamaan nehän on itse kartassa? Tarkoitatko tienopeutta mikä tulee alapalkiin navigoidessa? ja sen viereen tulee sitten sun oma nopeus ja kun ajat vähän yli (5km/h) nopeus muuttuu punaiseksi, eli ajat ylinopeutta vai mitä tienopeutta tarkoitat?

3. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    TomTom Map Share

4. K@rtsa Vieras

Tuo map share tuli kyllä itselläkin mieleen myöhemmin, mutta pystyykö siinä vaihtamaan nopeuksia? Tarvii vähän syventyä asiaan.

5. Tosikko

Tykkäykset:
    4
    Pystyy sillä.

6. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    Nopeuden vaihto on kyllä hyvä ominaisuus, mutta joskus siitä ei ole hyötyä, kun se vaikuttaa tien koko pituuteen (ilmeisesti tien nimen mukaan).

7. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    Vastataanpas itse kysmykseenkin jotain. Auttaisiko tämä:

http://fi.support.tomtom.com/cgi-bi...F9zZWFyY2hfdGV4dD1jbGVhcg**&p_li=&p_topview=1

Niin ja tarkista myös onko sisäisessä muistissa/muistikortilla yhtään vapaata tilaa ;)

8. Tosikko

Tykkäykset:
    4
    Juu, tuohon ei voi käyttäjä kovin paljoa vaikuttaa, paikasta riippuen antaa valita tien osat, tai sitten ei.

Jaa tämä viestiketju