1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TOM TOM Mobile 5 ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Zio, 29/6/06.

1. Zio

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs, itselläni on ko.navigointi ohjelma Nokian 6670 puhelimessa joka kylläkin toimii vallanmainiosti.

Mutta Ongelmia aiheuttaa POI kohteet eli "huoltoasemat, ym" Olen verkosta hakenut kohteita aikapaljon lisää, mutta yhtä äkkiä huomasin että jokusen olin taas laittanut ja eivät ilmesty mitenkään ohjelmaan.

Syyksi selvisi että "KP eli POI luokkia pystyy olemaan vain rajallinen määrä" mutta pystyykö ohjelmaa esim.puukottamaan että rajatun määrän saisi pois. Tälläiseen kaipaisin vastausta.

Tai pystyykö alkuperäisiä "turhia" kohteita poistamaan jollain keinolla?

Kiitoksia todella paljon jos joku tietää vastauksen.

2. hobbymat

Tykkäykset:
    2
    Otat vaan ne liiat *.ov2 -tiedostot sieltä karttahakemistosta pois, niin saat uusia POI-tyyppejä lisättyä. Itselisättyjä tyyppejä voi käsittääkseni olla maksimissaan n. 30...40 kappaletta. Tietääkö joku tarkan määrän?

3. Zio

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastauksesta.

Mutta Alkuperäiset poi kohteet eivät ole ov2 muodossa vaan ilmeisesti "poi.dat" tiedostossa jota esim. ei saa auki poi edit ohjelmistolla.

Tuon että itse lisäämät kohteet saa pois poistamalla ov2.tiedoston sekä bmp kuvatiedoston ko.kohteesta olikin jo tiedossa.

Osaisiko joku kertoa millä ohjelmalla mahdollisesti tuon poi.dat tiedoston pystyisi lukemaan, eli notepad ei siihen pysty. luulen että tuolta noita alkuperäisiä poikohteita pystyisi poistamaan.

Jaa tämä viestiketju