1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Toimiva simpukka tai vastaava

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja setae, 21/3/07.

1. setae

Tykkäykset:
    0
    Alkaa pikkuhiljaa ottamaan takaraivoon nykyiset puhelimet (Lenovo V707 seka Samsung SGH-X460, ja kaytosta jo poistettuina Noksun 6110 seka 6310i muistaakseni), ja toimiva kapula olisi saatava.

Puhelimelta tahtoisin ehdottomasti seuraavia ominaisuuksia:
    - Looginen kayttoliittyma. Samsungin ehdottomasti merkittavin puute
    - Hyva nappaimisto
    - Hyva kaiutin seka mikrofoni (Lenovon kompastuskivet)
    - Terava naytto
    - Riittavan pienehko koko
    - USB ja/tai Bluetooth yhteys ja kaapeli ensimmaisen tapauksessa mukana valmiiksi

Ei erityista tarvetta, mutta en pahaksenikaan pista jos
    - MP3 soittoaanet
    - Kamera ja kuvien talletus soittajaprofiileihin

Hyva naytto olisi kiva saada suojaan, jolloin simpukkamalli lienee parhaimmistoa. Myos mahdollisen kameran linssille olisi kiva olla suojaus, joka taasen liukuluureissa varmaan parhaiten toteutettu. Kello kannessa olisi myos enemman kuin hyvasta, jolloin tuplanaytollinen malli simpukoissa olisi kai vahan kuin pakottava.

Samsung olisi muuten aika oiva, mutta kayttoliittyma on kamalin mihin olen ikina tormannyt, eika asetuksiakaan voi edes tallentaa.. Firmwaren kaivelin verkosta, mutta joutuisi ilmeisesti ostamaan kaapelin saadakseen tuon EHKA paivitettya, joka nyt ei ideana innosta. Myos aseta SIM on ihan liian yleinen ilmoitus.

Olen vahan vilkuillut Motorolan RAZR V3:sta vilkuillut, mutta puhelin on aika leveahko. Miten on pidemman kayton kanssa esim. nappaimisto? Useissa puhelimissa tuntuu tuo alkavan 'loystymaan' kayton myota.

Olen ostanut elaessani 2 puhelinta (6110 seka lenovo), joten 'scenea' ei ole kovin ahkerasti tullut seurattua. Hyvia vinkkeja otetaan siis kiitollisena vastaan, etenkin niilta joilla on ollut vihjattava kapula jo pidempaan kaytossa eli uutuuden huuma on kateissa ja vitutuksen aiheetkin on jo selvilla.

2. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    SE Z710i:n oon ollu enemmän kun tyytyväinen, ja siitä löytyy kaikki toivomasi (USB-kaapeli mukana, ja BT löytyy) lukuunottamatta kameran linssin suojusta.

3. setae

Tykkäykset:
    0
    Jees. Motorolan V3i, SE Z710i ja Noksun N71 seka tyokavereiden hehkuttelujen myota jokerina mukaan iskeva HTC Erato 420 (Qtek 8500, Dopod S300) nayttaisivat nyt olevan nuo eniten mielenkiintoa herattavat puhelimet. Sita alunperin mietti jotain satasen luuria, mutta kummasti tuntuu nalka kasvavan syodessa...

Jaa tämä viestiketju