1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Toimiiko ulkomailta tuodut SE:t Saunalahden liittymällä?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Guest, 10/3/05.

1. Guest Vieras

Olen ehkä ostamassa SE T300 puhelimen jossa on englanninkielinen softa. Ongelmana on se että mulla on Saunalahden Simppeli liittymä. Kuulin tässä että esimerkiksi ulkomailta tuodut Samsungit eivät löydä kenttää Saunalahden liittymillä. Soneran ja Elisan liittymillä toimivat moitteetta. En voi ymmärtää mistä tämä voisi johtua. Voisiko olla niin, että SIM-kortti tukee ainoastaan suomenkielistä softaa?

Onko kellään kokemusta ulkomailta tuodusta SE:stä yhdistettynä Saunalahden liittymään? Ajattelin että tuo saattaa ainoastaan koskea Samsungia.

2. Tri Outolempi

Tykkäykset:
    0
  3. Guest Vieras

Kiitoksia vinkistä. Vaikuttaa monimutkaiselta. Pitäis omistaa datakaapeli ennen kuin tuo onnistuu.

Jos ymmärsin oikein tuo on tarkoitettu operaattorilukituille puhelimille. Kyseessä on nyt ihan tavallinen puhelin mikä ei ole lukittu. Jos on operaattorilukittu niin ei toimi millään liitymillä, paitsi alkuperäisellä. Kai sitä pitää ostaa Suomi-puhelin että ei tuu ongelmia.

4. AleksiP

Tykkäykset:
    0
    Vaihda se saunalahden liittymä. Usko pois, se on perseestä. Tiedän kun oon ollu töissä siellä :)

Jaa tämä viestiketju