1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Toimiiko Radiolinjan MMS-kuva-albumi?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja internet, 20/11/02.

1. internet

Tykkäykset:
    0
    Sain sms:llä ilmoituksen saapuneesta MMS-viestistä, jonka voisi käydä lukemassa osoitteesta www.radiolinja.fi/mms/. Mukana oli 12 merkkinen koodi jolla viesti ilmeisesti löytyisi.

Ensin piti antaa radiolinjan sivuille tuo sms:ssä mukana tullut koodi ja sitten piti vielä rekisteröityä radiolinjan sivuille ja rekisteröityminen onnistui. Omat työkalut -valikosta (mobiilipossu jne.) muut toimivat mutta kuva-albumi-palveluun yritettäessä tulee aina sisäänkirjautumissivu eli albumiin ei pääse. Virheellisestä salasanasta myös huomauttaa, mutta oikean antaessa tärähtää tuo kirjautumisruutu.

Nyt sitten kahden päivän päästä syötettäessä tuo 12 merkkinen koodi "viestin hakemissivulle" tulee ilmoitus "No message with given ID found". Eli tarkoittaako viestissä mainittu "voit lukea sen ... 3 vrk kuluessa" käytännössä 48 tuntia ja sen jälkeen viesti tuhotaan?

"Häiriöraportti" tästä on tehty, mutta olisi kiva kuulla toimiiko ko. radiolinjan mms-palvelu ja netistä viestien lukeminen lainkaan vai meneekö mms:n lähettäjältä rahat hukkaan niin kuin nyt näytti käyvän.

2. maikla

Tykkäykset:
    0
    joo... mulla on eilen avattu radiolinjan liittymä, ja tänään yritin kokeilla sitä kuva-albumia, mutta eipä toimi... soitin tekniseen tukeen, jossa sanoivat, "hyvin tää toimii... et sulla on selaimessa jotain vikaa... kokeile toiselta koneelta..."

3. aphc

aphc

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900
    Eipä toimi mullakaan tuo albumi.
    Toimis ees tuo mms-viestien lähetys.
    Olisiko joku niin ystävällinen, että lähettäisi tänne mms-asetukset, jotta voisin itse muuttaa asetukset puhelimeen.
    Nuo radiolinjalta tekstiviestinä saatavat asetukset ei näytä toimivan.
    Puhelin : SE t300
    Liittymä : Rl Aina

4. maikla

Tykkäykset:
    0
  5. aphc

aphc

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900
    Olen tilannut palveluun.
    Olen tietoinen, että Radiolinjan sivuilla on nuo asetukset. Ongelma onkin siinä, että Sony Ericssonin valikkojen otsikot poikkeavat noista radiolinjan sivuilla olevista. Eli ts. en tiedä mikä kohta asetuksista vastaa puhelimessa olevaa.

SE:n valikko näyttää seuraavalta:
    1. APN-nimi: mms
    2. Käyttäjätunnus: tyhjä
    3. Salasana: tyhjä
    4. Salasanapyyntö: ei käytössä
    5. Salli puhelut: automaattinen
    6. IP-osoite: tyhjä
    7. DNS-osoite: tyhjä
    8. Lisäasetukset

Etenkin IP-osoite ja DNS-osoite kohdat tyhjänä mietityttävät.

Jaa tämä viestiketju