1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Toimiiko Navicore

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja ceemedia, 1/12/05.

1. ceemedia

Tykkäykset:
    0
    Ostin Navicore Suomi 2005 heinäkuussa 05. Nyt puhelin (Nokia 3230) ilmoittaa et kortti on täynnä vaikka en mitään talentanut.

Ilmeisesti, minulle on myyty vanhempi versio! Itse asiassa, en pysty saada näkyville versiot (Navicore > tiedot tuotteesta > Navicore (c)2004)

Onko tuttu ongelma?

2. JT-Net

Tykkäykset:
    0
    Niinpä taitaa olla, Navicoren sivuilta: "Mikäli et saa versionumeroa näkyviin olet version 1.0 / TA 2004.2 haltija.".
    http://www.navicore.fi/tuotetuki/ohjeet/fi_FI/navicore_versios60/

Mitä tulee tuohon alkuperäiseen ongelmaasi, niin kannattanee kysäistä Navicoren tuesta: puh. 010 633 8720 tai jättää tukipyyntö netin kautta:
    http://www.navicore.fi/tuotetuki/fi_FI/tuki-rap/

3. ceemedia

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedoista. Näin olen tehnyt ja muistikortti on nyt menossa Navicoren huoltoon toista kertaa.

Eikö jälleenmyyjä olisi pitänyt myydä minulle tuorempi versio? Maksoin siitä vanhasta versiosta 279 € Heinäkuussa 2005!

4. samumanu Vieras

Varmaan riippuu siitä mitä ootte sopinu, jos vanhempaa on jääny hyllyyn ja sitä myyty ja asiasta myyjä maininnut niin sillonhan ei hommassa mitään väärää. Jos on myyny vanhan version uudempana niin silloin kaupan purkukin olis mahdollista. Mahdoton toki muitten kuin sinun ja myyjän tietää mitä ootte sopina..

Mainihit toki minkä luulit ostaneesi eli jos näin on sovittu menisin kyl kauppiaan puheille.

5. ceemedia

Tykkäykset:
    0
    Itse asiassa ei ollut puhetta mikä versio se oli. Kävin vaan ostamassa ohjelman ja pakauksessa lukee "Suomi 2005".

Jaa tämä viestiketju