1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Toimiiko muilla Vapaalla.orgin POP3 palvelin?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Epelii, 29/12/03.

1. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs mulla ei suostu vapaalla.orgin pop3.vapaalla.org palvelin toimia M55:ssäni. se valittaa "POP3-Palvelin ei ole käytössä!", en muista tarkkaan. Osoite on varmasti oikein. http://www.vapaalla.org/?asetukset

Smtp palvelinkaan ei tunnu toimivan smtp.vapaalla.org. Postia kyllä pystyn lähettämään smtp.radiolinja.net palvelimella, mutta postia en pysy lukemaan kännyllä ollenkaan. Myöskää Eudorallakaan en pysty Vapaalla.orgin postia lukemaan.

Edit: POP3 palvelinta ei ole olemassa" piti olla "POP3-Palvelin ei ole käytössä!"

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä Vapaalla.orgin POP3-palvelin toimii, oletko varmasti määrittänyt tilin tyypiksi POP3 eikä IMAP4?

SMTP-palvelimena Radiolinjan liittymissä pitäisi toimia myös smtp.vapaalla.org, mutta mikäli ei toimi, niin käytetään yhteydentarjoajan SMTP-osoitetta, eli Radiolinjalla se on smtp.radiolinja.net ja Soneralla mail.inet.fi, tämä on ihan yleinen käytäntö sähköposteissa.

Mikäli on ongelmia, voit ottaa yhteyttä osoitteeseen info@vapaalla.org tai laittaa yksityisviestiä minulle tällä foorumilla, niin katsotaan missä ongelma on.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mulla vapaalla.org:in sähköposti toimii oikein hyvin. Kertaakaan ei oo ollu ongelmia sen käytös.

4. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Kyllä siinä on POP3. Epäilisin kyllä että ongelma on vapaalla.orgin puolella kun en pääse Eudorallakaa posteihini käsiksi. Selain posti toki toimii. Harmittaa kun se vaikuttaa muuten hyvältä palvelulta.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ota yhteyttä heihin sähköpostilla, koska tänne annetuilla tiedoilla ei vikaa voi alkaa paikantamaan ja tänne kirjoittaminen tuskin ongelmaa parantaa, mikäli vika johtuu Vapaalla.orgista.

Jaa tämä viestiketju