Tilasin iPhone 3Gs ja GSM-liittymän Soneran nettikaupasta pari päivää sitten. Nyt tuli ajatusta, että nämä eivät olisi parasta vaihtoehtoa minulle. Onko mahdollista perua molempien tilaukset? Peritäänkö peruutussakko tästä?
Sivuilla on peruutusehdot.Tilasin iPhone 3Gs ja GSM-liittymän Soneran nettikaupasta pari päivää sitten. Nyt tuli ajatusta, että nämä eivät olisi parasta vaihtoehtoa minulle. Onko mahdollista perua molempien tilaukset? Peritäänkö peruutussakko tästä?
Jos puhelin putkahtaa postista, niin älä vaan pistä vehkeeseen virtoja päälle ennen kuin palautuksen mahdollisuus on selvitetty. "Käyttöönotettua" laitetta et välttämättä voi palauttaa. Näin on ainakin, jos ostat puhelimen suoraan verkkokaupasta. Nääräaikaisissa paketeissa ehdot voivat olla erilaiset, mutta kannattaa pelata varman päälle.
Kysyjän tapauksessa tuskin kannattaa edes kokeilla, kun katumus on selkeä kokeilemattakin.Jos on virrat päällä ja SIM-kortti sisässä, on palautus aika epätodennäköinen vaihtoehto.
Mutta jos et ole virtoja laittanut päälle, mutta puhelimen paketin olet avannut (on sinetti paketissa tai ei), on palauts mahdollinen, kuluitta. Näin ainakin Sauniksella.
Soita asiakaspalveluun 02001700 ja kerro etteivät turhaan lähetä laitetta, joku muu onnekas saa laitteesi jouluksi.Tilasin iPhone 3Gs ja GSM-liittymän Soneran nettikaupasta pari päivää sitten. Nyt tuli ajatusta, että nämä eivät olisi parasta vaihtoehtoa minulle. Onko mahdollista perua molempien tilaukset? Peritäänkö peruutussakko tästä?