1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tilauksen peruutus?

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja Tenitsi, 17/6/04.

1. Tenitsi

Tykkäykset:
    0
    Eli tilasin puhelinkioskista eilen puhelimen, maksoin sen samantien netissä(ennen 14:00), jolloin puhelin lähti postissa eilen.
    Varmaankin tänään tuo on postissa perillä.
    Minulle ilmaantui kuitenkin uusi menoerä, joten voiko tilauksen vielä perua/lähettää puhelimen takaisin ja saada rahat takaisin?
    Kiitokset vastauksista!

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Teet postissa asiakaspalautuksen paketista, jolloin lähetys palautetaan kauppiaalle. Rahojen palautus kestää yleensä muutamasta päivästä jopa viikkoon hieman kauppiaasta riippuen. Puhelinkioskista ei ole kokemusta.
    Kannattaa myös olla yhteydessä kauppiaaseen esim. maksun palauttamisen järjestelyssä.
    Puhelinkioskin yhteystiedot

3. Tenitsi

Tykkäykset:
    0
    Aivan, eli keskustelen sähköpostitse puhelinkioskin edustajan kanssa. Eli luultavasti tuon siis voi lähettää takaisin maksutta ja rahat tulee jossain vaiheessa takaisin tilille.
    Kiitos.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    [Tips]Puhelimitse asia hoituu vieläkin nopeammin[/Tips]
    Muutenkin suosittelen soittoa tai yhteydenottoa ennen mihinkään toimiin ryhtymistä.

5. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Oikea palautustapa on "Postipaketti 14 Asiakaspalautus" Puhelinkioskin yhteystiedoissa mainittuun osoitteeseen. Maksetun summan saa takaisin noin vuorokauden kuluessa siitä kun palautettu puhelin on saapunut minulle. Maksunpalautukseen tarvitaan tilinumero eli se tulee lähettää sähköpostilla tai paketin mukana.

Ei välttämättä - em. asia on nyt hoidettu sähköpostitse, puhelimitse minua ei olisi vielä tavoitettu.

Jaa tämä viestiketju