1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tilatun soittoaanen lahettaminen tekstiviestina 3310:sta

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Vekku, 31/8/02.

1. Vekku

Tykkäykset:
    0
    Olen yrittanyt saada ystavaani lahettamaan soittoaanen ulkomailta puhelimeeni, mutta han ei ole osannut sita tehda neuvoistani huolimatta. En itse ole taysin rautalankamallin oheita pystynyt hanelle antamaan, koska itsellani ei ole 3310-puhelinta eika Nokian on-line ohjeetkaan kerro lahetyksesta mitaan.

Voisiko siis joku 3310:n omistaja antaa rautalankamallin ohjeet, miten lahetetaan puhelimeen tilattu soittoaani tekstiviestina toiseen puhelimeen? Eli tarkeata olisi tietaa, mita nappulaa ja valikkoa kussakin vaiheessa tulisi kayttaa, etta han saisi vihdoinkin lahetettya soittoaanen minulle.

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onkos edes mahdollista? Epäilen?

3. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Onnistuu. Menee muokkaamaan niitä sävellettyjä/tilattuja soittoääniä ja sieltä valitsee vain "Lähetä" ja laittaa numeron minne lähetetään ja pitäisi tulla perille, kunhan vaan ei ole saldorajoitus kiinni.

4. Vekku

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkista-perille tuli, mutta se tuli tekstiviestimuodossa eika aanena. Nyt siis pitaisi loytaa keino muuttaa muodossa 1e24a ja niin edelleen alkava biisi sellaiseksi, etta sita voisi kayttaa Nokia 8310:ssa.

Loytyyko netista sellaisia ohjelmia, mihin taman aanen voisi aluksi syottaa ja sitten esim. infrapunan kautta syottaa 8310-puhelimeeni?

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Netistä pitäisi löytyä noita ohjelmia, jolla soittoäänet sävelletään kuten teininokioissakin, esim. nokring taisi olla sellainen. Ja siitä sitten infralla puhelimeen.

Jaa tämä viestiketju