1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

tilastoja operaattorien asiakaspalveluiden vastausajoista

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Pappa-Smurffi, 11/2/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Pappa-Smurffi

    Liittynyt:
    14/1/04
    Viestit:
    338
    Tykkäykset:
    0
    Aamun Hesarin mukaan suomalaisoperaattorien asiakaspalvelujen keskimääräiset jonotusajat olivat loka-joulukuussa:

    Sonera:
    - gsm-asiakaspalvelu 02:35 (2 min 35 s)
    - laskutus 03:36
    - tekninen tuki 02:33

    Elisa:
    - gsm 06:52
    - laajakaista 08:20
    - tekninen tuki 11:07

    DNA:
    - gsm 00:47
    - laajakaista 00:36

    Saunalahti:
    - gsm 10:01
    - laajakaista 01:13

    Muuta huomioitavaa:
    - keskimääräinen 1 min jonotusaika tarkoittaa artikkelin mukaan sitä, että enimmillään asiakas voi joutua ruuhka-aikoina odottamaan jopa 5-10 min
    - Saunalahti lisää asiakaspalvelunsa henkilökuntaa kevään aikana noin 50 hengellä (nykyinen määrä?), joten parannusta tilanteeseen on odotettavissa
    - Elisa lisää asiakaspalvelunsa henkilökuntaa nykyisestä noin 700 hengestä artikkelin mukaan "joillakin kymmenillä", joten selvää parannusta tuskin on jonotusaikoihin odotettavissa

    Kommentteja
    - DNA on korjannut viime talven ongelmansa esimerkillisellä tavalla
    - Saunalahden palvelu ei ole pysynyt asiakasmäärän kasvun mukana, mutta asialle on luvassa korjausta
    - Sonera tekee tasaista, keskitason tulosta ilman suurempia moitteita, mutta entä kun tänään julkituotavat henkilöstövähennykset alkavat olla totta?
    - Elisan raju kulujen karsinta toimihenkilöiden irtisanomisineen näkyy jo asiakaspalvelun tasossa
     
  2. ajantawarat

    ajantawarat Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    1/1/03
    Viestit:
    6607
    Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    huomaa kyllä että teksti on miten se luetaan,itse en lukenut sitä minkäänvärisen harson läpi.

    ja erona oli edelliseen kirjoittajaan että ELISA lisäsi viimevuonna jo 200 henkeä lisää asiakaspalveluun


    ihmeellistä tuo lukutaito.............
     
  3. Pappa-Smurffi

    Liittynyt:
    14/1/04
    Viestit:
    338
    Tykkäykset:
    0
    Siltä näyttää... ;o) Ihmettelen vain, että jos lisää on tullut jo 200 henkeä, niin miksi vastausajat ovat Elisalla pidentyneet?! Vai onko sinulla tiedossa tähänkin joku "harson läpi näkymätön syy"?
     
  4. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju