1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tietokone ei "tunnista" usb:eehen kytkettyä puhelinta, mikä avuksi?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Chanel5, 22/10/07.

1. Chanel5

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs puhelimena toimii HTC Tytn, pläni ois ollu heittää titaaniin uus käyttis (WM6), mutta koneen formatoinnin jälkeen activesync ei ole alkanut pelittämään... Koneesta ei kuulu edes sitä ääntä kun joku laite kytketään usb-porttiin, mikä esim. tulee kun heittää muistitikun kiinni...

Olen tehnyt puhelimeen hard resetin --> ei auttanu
    Windows/Temp-kansio tyjennetty --> ei auttanu
    Kokeiltu activesyns 3.8, 4.1 ja 4.5 --> ei toimi

Puhelin kyllä alkaa latamaan akkua, kun on koneessa kiinni, mutta ei muuta... Mikä avuksi?

2. Entropy

Tykkäykset:
    2
    Oothan koittanu eri usb-reikää? Windows vois tunnistaa laitteen uudelleen jos laitat piuhan kiinni toiseen usb-reikään..

3. Chanel5

Tykkäykset:
    0
    Olen koittanu... Nyt lähti tämä kaapeli vaihtoon, onhan toi Tytnissä aivan normaali mini-usb?

4. GranPa78

Tykkäykset:
    0
    Jospas oliskin siis vaan kaapelissa vikaa?

5. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Joko homma toimii tietokoneen kanssa? Itellä oli kanssa sama ongelma, mutta alkoi toimimaan kun otti raksin pois tuollasesta kohtaa kuin, "Enable advanced network functionality" Tiedä onko tuosta apua vai alkoiko minulla yhteys toimimaan jostain muusta syystä :)

6. touche

Tykkäykset:
    0
    Moi. Minulla on tämä ihan samainen ongelma. Samalla johdolla siirtelen kuvia kameralta koneelle, eli usb-johdon pitäisi olla ehjä. Kerran kone tunnistikin jo puhelimen, mutta nytten se tunnistaa vain "tunnistamattoman usb-laitteen". Muistaakseni värkkäsin puhelimestani modeemia, kun yhteys katkesi, tai oikeastaan, Activesync ei enää tunnistanut puhelinta. Onko jollain ratkaisua ongelmaan?

7. Pasteur

Pasteur

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia Z
    Vaihe 1: käynnistä puhelin ja pc uudelleen -> koita uudestaan.

via iPhone

8. touche

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti puhelin täytyy soft resetoida, ennenkuin uudelleen asennettu activesync suostuu sen tunnistamaan. Poistin myös puhelimesta luodut asetukset.

Vielä kun tajuaisi kuinka pääsen tietokoneella nettiin tuon luurin kautta...

9. Pasteur

Pasteur

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia Z
    programs valikossa on internet sharing niminen ohjelma - käytä sitä. Jos ei ole niin päivitä puhelin wm6:een...

via iPhone

Jaa tämä viestiketju