1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tietojen siirto Lumia920 --> Lumia 1020

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jparis, 3/3/14.

1. Jparis

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Moi.
    Minulle on tulossa ylihuomenna Lumian 1020 joka tulee käyttööni erinomaisesti toimineen 920 tilalle. Käytän puhelinta mutta erityisesti kameraa kuvaamiseen ja videointiin, siksi vaihto.
    Samalla kun uusi puhelin tulee, operaattori toimittaa minulle uuden mikro-SIMin - toimii kuulemma paremmin kuin 14 kk vanha SIM... (mene ja tiedä)
    Minun pitäisi siis siirtää kaikki teidet, mukaanlukien osoitteet, viestit, valokuvat, videot,... siis kaikki vanhalta 920:ltä uudelle 1020:lle....
    Miksipä ei jopa niitä sovelluiksia jotka olen 920:lle säilönyt.
    Kysymykseni tulee ulkomailta Ranskasta joten täällä kaikki ei toimi aina ihan niinkuin siellä...
    Olikohan liian paljon pyydetty ?
    Kiitti etukäteen avustanne...

2. ronsulaattori

ronsulaattori Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    255
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gt
    Sivulta 16 alareunasta sivulle 17 kerrotaan tuo;)
    http://download.support.nokia.com/n...df/100000183175/Nokia_Lumia_1020_UG_fi_FI.pdf
    "
    1.
    Pyyhkäise aiemman Nokia Lumia -puhelimen al
    oitusnäytössä vasemmalle ja napauta kohtaa
    Asetukset
    >
    varmuuskopiointi
    2.
    Valitse varmuuskop
    ioitavat kohteet.
    3.
    Kirjaudu Microsoft-tilillesi, kun otat Nokia Lu
    mia -puhelimen käyttöön ensimmäisen kerran.
    4.
    Valitse pyydettäessä varmuuskopio"

Itse en kuvia/videoita viitsinyt tuoda uuteen puhelimeen, kun kuvat löytyy tarvittaessa Onedrivestä (920 vaihdoin kanssa 1020)
    Toki kopioin videot/valokuvat omalle tietokoneelle(Puhelin tietokoneeseen kiinni, niin ainakin Windows8 hoitaa kaiken automaattisestin koneelle kansiosta alkaen)

Tagit:

Jaa tämä viestiketju