1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tietääkö joku miten saa 6600 avaamaan MP3 tiedoston?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jippeboy, 14/11/03.

1. jippeboy

Tykkäykset:
    0
    Oon koittanut BT:llä ja infralla lähettää puhelimeen MP3 tiedostoa ja saan sen saapuneisiin viesteihin, mutta sitten puhelin valittaa vain että tuntematon viestimuoto. Olen myös koittanut OggPlay:llä löytää tiedostoa mutta sekään ei löydä mitään.

Saisko sen jotenkin siirrettyä viesteistä muualle kuin omat kansiot, kun sekään ei auta mitään?

2. juhilus

juhilus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE K750i ja SE P800
    6600 ei ymmärrä mp3 tiedostoja ja oggplay ymmärtää yllättäen vain oggeja. Jos haluat soittaa 6600:sella mp3:sia on sinun hankittava siihen tarkoitettu ohjelma. Esim. mp3go.

3. miikkis

Tykkäykset:
    0
    Koitin tuossa itse mp3sta soitella tuolla mp3go ohjelmalla ja nykii ikävästi. kellään tietoa mistä johtuu? vai eikö riitä puhti muistikortilta pyörittää?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos MP3 soitto ohjelmasi ei ole rekisteröinyt mp3 tiedostoja itselleen, ei ohjelamt osaa sitä avata.
    Jollain kolmannen osapuolen tiedostohalinta ohjelmalla.

5. jippeboy

Tykkäykset:
    0
    Kiitos! auttoi jo vähän eteenpäin, päädyin sitten kuitenkin pätkimään vain muutaman MP3:sen WAW tiedostoiksi, niin sain käytettyä niitä soittoääninä myös. Mulla ei kuitenkaan pätki toi MP3GO tosin se vain soittaa sen 10 sek. kun ei ole rekisteröity versio.

6. saarela

Tykkäykset:
    0
    mp3 go

Moi mulla on toi rekisteröity mp3go ja olen kokeillut trial-versiollakin niin musiikki tosiaan nykäsee tasaisesti 4sek. välein.
    Oliko joillain hyvää ideaa miten sen saa nykimättömäksi, mikäli ymmärsin, että jollain se 6600:ssa ei nyi lainkaan???

7. Teetu

Tykkäykset:
    0
  8. X bird

Tykkäykset:
    0
    Mitä järkee ei mono ääniä jaksa kuunnella.

9. System

System

Tykkäykset:
    0
    Joo on ne monot aika ankeeta kuunneltavaa, mut jos ei mikää kultakorva oo ni kyl ne sit menee paremman puutteessa.

10. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Rupesin tossa mittimään että miten Nokia 7650 pystyy soittamaan mp3:sia ku siinä on niin pieni muisti ja eikä se mp3 soitin vie jo aika paljon tilaa saati sitten mp3:set?!?!

Ois mukava jos joku asiasta tietoinen vastaisi tähän!

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllä se soitin sinne mahtuu, samoin muutama minuutti kohtuullista MP3 aineistoa, toinen asia onko tuossa mitään järkeä, käyttää enemmin vaikka valmiiksi tuoettuja formaatteja.

Jaa tämä viestiketju