1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tiedostojen palautus PC Suitilla

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja stavis, 14/9/08.

1. stavis

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ongelmia palauttaa tiedostot tietokoneesta puhelimeen Nokia PC suitilla. Kaikki muu palautuu oikein paitsi osoitekirja. Kaikki osoitekirjan nimet ja numerot A ja K:n välillä palautuu oikein, mutta Kr ja Ö: n välillä ei mitään. Minulla on Nokia 6131 puhelin (S40). Minulla on paljon nimiä osoitekirjassa, luultavasti 600-700. Olen yrittänyt palauttaa 3 eri backuptiedostoa, mutta tulos on aina sama. Mistä johtuu ja mitä lääkkeeksi.

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    onko jokin tietty täsmällinen määrä... voisiko olla rajote. En ole koskaan noin iso määrää nimiä ja numeroita backupannu, mutta 200-300 onnistunee helposti. Jokin voi olla ettei nyt pelaa. Kerran tökki ÄÄÄ ja ÖÖÖ:t kummallisesti. Kaikki palautuneet oli korvautunu jollain ihme fontilla. Nyt kandee alkaa miettimään myös, tarviiko noin paljon nimiä ja numeroita. Itse koitan poistaa kaikki sellaset kontaktit mitä ei tartte. Tietysti asiakkaita voi olla paljon jollakin... mutta kannattaa jatkossa noin isot määrät säilyttää muualla ja muutenkin alkaa miettimään vakavasti muita säilytyspaikkoja kuin kännykkä näille numeroillesi. Kännykkä on niin paska säilyttää yhtään mitään, ettei kannata tuudittautua siihen ja sen varaan pelkästään.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Oletko varma että bacupissa on kaikki tiedot? jos olet niin, miten varmistit?
    Määrällisesti paljonko sujuu ja paljonko jää vajaaksi?
    Ei ole tavatonta että osoitekirja on jsukus korruptoitunut jossain luurissa, tai sisältää sellaisen merkkiyhdistelmän / kentän joka rikkoo siirron. joskus sekaannusta aiheuttaa se (lähinnäs S40 koneet) itse osoitekirjassa ei ole kaikki kenttiä, vaan parisataa on SIMillä

Tuollaiset määrät yleensä on helposti käsiteltävissä, toki voi olla yksittäisiä malleja joissa voi jonkin määrän jälkeen syntyä takkuamista. Sekin vaikuttaa paljonko yhteystiedoissa on data (osoitteita, useita numeroita jne.)

Jaa tämä viestiketju