1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

tiedosto vioittunut n82

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja anttikin, 11/2/09.

1. anttikin

Tykkäykset:
    0
    mikä auttaa nokia n82 tiedosto vioittunut ongelmaa.
    eli jos koetan asentaa puhelimeen jotain ohjelmaan esim.(Nokia Step Counter)niin tulee viesti puhelimen näyttöön että tiedosto vioittunut.
    pc suitella ja wlan:in kautta sama ongelma.uusin firmware asennettu.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onko tuo ainoa ohjelma missä ongemia ?
    Puhelin on "puhdas", ei mitään kräkkäys virityksiä jne ?

3. anttikin

Tykkäykset:
    0
    kyllä aikaisemmin toimi nuo asennukset.
    mitää virityksiä ei ole puhelimessa ja olen kokeillut uudestaa laittaa firmfaren ja muistikorti kanssa olen alustanut uudelleen ja aina sama ongelma.
    olisikko tuossa uudessa firmfaressa ollut jokin vika.pitäisikkö turvautua huoltoon.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eli tuo ei ole ainoa softa mikä ei asennut, eikö asennu mikään ohjelma, mukaan lukien sellainen jota et ole ennenpäivitystä asentanut ?

Olet ilmeisesti puhelimen formatoinnut (*#res0# ja kolmennapin)? oletko kokeillut niin että formatoit puhelimen ilman muistikorttia, ja yrität asentaa jotain ohjelmaa sen jälkeen ?

Vuosi on kellossa suurinpiirtein oikein ?

Huoltokeikka varmaan tiedossa jos ei nuo ja NSUlla uudelleen päivittäminen auta. N82ssa päivitys ei tyhjää käyttäjäaluetta

5. anttikin

Tykkäykset:
    0
    nyt toimii.
    *#7370# näpyttelin ja nyt toimii asennukset.
    aivan kuin puhelin olisi muutenkin nopeampi avaamaan ohjelmia tuon operaation jälkeen.
    onko tuolla sinun antamalla formatointi ohjeella ja minun käyttämällä jutulla paljonkin eroa?

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Luurin käyttäjän muistissa (C: asema) on varmaan ollut jokin bitti poikittain. kuvakusen perusteella tuli mieleen (ei siis välttämättä) että joskus joku jotain kräkkiä tjm. laitettu.

Ei eroa, kyse siis aivan samasta.
    r = 7
    e = 3
    ja s on myös seiska napissa

Kolmen napin reset käynnistäessä voi joissain melleissa olla vähän syvällisempi ("vihreä luuri"+"3"+"*" )

7. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3139
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Niin kai se pitäisi olla. Tai itse sain sellaisen kuvan, kun resetoin 5800:sta, niin siinähän tulee täysin sama "valikko"/ilmoitus näyttöön, kun palauttaa puhelimen menun kautta "alkuperäisten asetusten palautus" -toiminnolla. Toisin, kuin tolla kolmen napin resetoinnilla.

Jaa tämä viestiketju