1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tiedonsiirto nokiasta motorolaan

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja tomtom, 2/2/06.

1. tomtom

Tykkäykset:
    0
    Terve... uusi käyttäjä täällä. En ollut varma kysyäkkö tätä täältä vai motorolan puolelta. Onko mahdollista siirtää pc suitella nokialaisesta pc:lle siirretyt yhteystiedot ja kalenterimerkinnät motorolaan? Nokialainen on 7110 ja motorola olisi V3 razr. Ei varmaankaan nokian pc-suitella, mutta jollain muulla kolmannen ospuolen softalla.

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Ainakaan suoraan PC-Suitella tuo ei onnistu. Sillä saa yhteystiedot kopioitua vain Nokian puhelinten välillä. PC-Suitella nuo yhteystidot saa kuitenkin siirrettyä helposti tietokoneelle. Siitä miten nuo yhteystiedot saisi tietokoneelta tuohon Motorolaan ei ainakaan minulla ole mitään tietoa.

3. tomtom

Tykkäykset:
    0
    Ajattelinkin että jos joku ohjelma osaisi ne pc-suiten tekemät tiedostot jotenkin muuttaa motorolan ymmärtämiksi. No, jos se ei onnistu taitaa puhelimen merkki pysyä vielä kotimaisena...

4. Ernesti

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Eikös ne yhteystiedot saa kopioitua sim kortin avulla? Ainakin mä ajattelin tehä sillai kun huomenna saapuu motorola mpx220 ja pitäisi saaha tosta 6260 siirrettyä numerot sun muut. Mutta kalenteri merkinnät voiki olla sitten eri asia.

5. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
  6. tomtom

Tykkäykset:
    0
    Tossa ohjelmassa luvataan kyl just se mitä kaipaan. Ei olis ees peruspaketti pahan hintanen, 19e.

Mitä tohon sim-kortti kopiointiin tulee, ni silleen ainaki mulla kopioi moneks eri tiedoks, jos on alunperin saman nimen alla useempi numero.

Jaa tämä viestiketju