1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

The Ultimate Musiikkipuhelin

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Spera, 13/8/10.

1. Spera

Tykkäykset:
    0
    Hakusessa paras ja fantastisin musiikkipuhelin. Tärkeimmät catchit:

1. Äänenlaatu
    Mahdollisimman hyvä, paitsi kuulokkeilla myös puhelimen omilla kaiuttimilla.

2. "Dedicated music buttons"
    Omat näppäimet musiikkitoiminnoille. 3.5 plugi vakiona.

3. Reilusti kamaa sisään
    16+ GB sekä spotify-yhteensopivuus

4. No more.
    Muilla ominaisuuksilla ei merkitystä. Hinnalla ei väliä.

Ehdotuksia? Kiitän ja kumarran.

2. HulluPulla

Tykkäykset:
    0
    iPhone?

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Omat näppäimet musiikkitoiminnoille. -kohta taitaa tiputtaa iPhonen samantien pois vaihtoehdoista.

4. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Riippuu mistä roikkuu, jos käyttää kauko-ohjaimellisia kuulokkeita. (Apple Earphones with Remote and Mic)

5. icetress

Tykkäykset:
    0
    Mulla ois aika lailla samat toiveet, hintaluokka saisi olla siellä 300 e hujakoilla. Iphone ei hinnaltaan ja toiminnoiltaan sovellu mulle mutta onkos muita hyväksi havaittuja vaihtoehtoja?

6. Ostler

Tykkäykset:
    6
    Itse ostin luurin samoilla vaatimuksilla siihen asti, että N8 on saatavilla. Ostin Nokian 5630 mallin puhelimen ja olen ollut tyytyväinen. Mukana tuleva handsfree-jatkokappale erillisillä soitinnapeilla pelaa kaikkien kuulokkeiden kanssa ja lisäksi puhelimen kyljessä on vielä erilliset napit. Tosiaan 3,5mm plugi löytyy, eli jatkokappalettakaan ei välttämättä tarvitse. Hintakaan ei ole kauhean paha. Sisäistä muistiahan tässä ei ole, mutta muistikortit ei kovin kalliita ole nykyisin. Tukee muistaakseni 16 gigaan asti kortteja. Plussaa pitää vielä mainita sutjakasta muotoilusta. Ohut ja reunoilta pyöristetty menee kivasti taskuun. Lisäksi akun kesto on mielestäni erittäin hyvä myös musiikin kuunteluun. Miinusta voisi ehkä antaa muovikuorista, mutta eipä nitinöitä tai natinoita ole kuulunut. Spotify toimii myös ja musiikkinäppäimet toimii ilman erillissäätöä myös spotifyn kanssa.

7. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    moro

Itselläkin olisi musiikkipuhelimen etsintä ja melkeinpä samat vaatimukset on kuin edellisilläkin. Mutta onko kellään kokemusta Nokia 5730 xpressmusic puhelimesta? Onko se muuten samanlainen kuin Nokia 5630 paitsi että 5730sessa on qwerty näppis? Ja minkälainen on äänen laatu 5730 omissa kaiuttimissa?

E. Ja onko nokia 5630/5730 tv-out liitäntää? Ja onko nokia 5730 kannattava ostos?

E.2. Vai kannattaako ostaa nokia 5800 xpressmusic?

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    5730 on vanhempaa rautaa kuin 5630, eli jälkimmäisen virrankulutus on huomattavasti pienempi.

Kannattaa vilasta laitteiden kokemus ketjuja, kummatkin ovat olleet pitkään myynnissä joten siinä mielessä pitäisi olla tuttuja laitteita ja ei kannatta ottaa elinkaaren alkupään kokemuksia liian vakavasti, ovat matkalla kehittyneet (softa)

Se kumpi paremi, vai joku muu on aika paljon myös sun juttu, jos listalla qwerty ja ei qwerty, niin haluatko qwertyn vai et.

9. juppe96

Tykkäykset:
    3
    Minun veljellä on tollainen 5630xm. On se ihan laadukkaan olonen, ei natise ja softakin ihan kunnossa uusimmalla firmiksellä. Ei ole n5630 tv-out liitäntää... Tosta nokia 5730 ei kokemuksia.

10. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    moro taas

Entäpä sitten Nokia 5800 XpressMusic tai Nokia 5530 XpressMusic?? Olen paljon lukenut positiivista ja negatiivistakin tuosta 5800:sta, mutta mitä mieltä itse olette?? Ja entäpä 5530? Itse olen kyseistä puhelintakin kokeillut ja se vaikutti aika hyvältä, ainoa miinus oli 3G:n puute. Mikä on muuten maksiminopeus netillä ilman 3G:tä? (Siis GPRS/EDGE)

11. icetress

Tykkäykset:
    0
    Kukaan ei suosittele noita Sony Erkan uusia W-sarjalasia, oma vanha w850i oli kyllä hyvä playerin suhteen mutta muuten jo ominaisuuksilta jälkeen jämähtänyt. Onkos uusista w-sarjalaisista siis kehuttavaa?

Jaa tämä viestiketju