1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

The battle of the phones

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Marppa, 24/1/03.

1. Marppa

Tykkäykset:
    0
    Uutta puhelinta ostamassa. Hermot mannoo...auttakee joku!
    Loppupeleihin on paassyt Moto T720 ja Nokian 7210 - niissa miellyttaa seka nako, koko etta ominaisuudet (ja juuh, se hintakin). Kumpi parempi? Vai olenko jattanyt laskuista jonkun oleellisen luurin?

2. Harald73

Tykkäykset:
    0
    No, jos nuo ovat vaihtoehdot - Motorola tietysti. Itse en kylläkään näe noissa vaihtoehtoa.

3. Marppa

Tykkäykset:
    0
    Mikas sitten jos ei naista kumpikaan? Minun makuuni alkaa olla vahan liikaa puhelimia markkinoilla, ja kun olen tata Jenkkimeininkia pari vuotta katsellut, niin olen tipahtanut taysin pois kehityksen karryilta; taalla kun ei sanoilla GPRS, polyfoniset soittoaanet jne tee mitaan.

4. jari

Tykkäykset:
    0
    Eikö Nokian uusi 3650 olisi hyvä? Ensimmäinen kamerapuhelin joka toimii 900/1800/1900 verkoissa eli kaikkialla. Ja puhelimessa on paljon ominaisuuksia, mm. kiinteä kamera (hyvä laatuinen), videokuvaus, MMS-viestit, sähköposti, muistikorti MMC paikka jne.

En tiedä onko hintaa jenkeissä julkaistu, mutta sen pitäisi tulla myyntiin vuoden 1. neljänneksellä. Suomessa se on noin 500 euroopan rahaa.

5. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Ota Moto!En tiiä mitä jenkeissä maksaa, mutta täälläpäin Moto on paljon halvempi.Ja siinä on parempi näyttö.

Jaa tämä viestiketju