Terveys

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Noniin, sieltä se korona lähenee meikäläistäkin. Nyt on nuoremmalla kundilla korona, kotitestillä testattuna ja ihan snadilla kurkkukivulla.

Meitsi on ainoa meidän perheestä kellä ei vielä ole ollut, mut eiköhän se ole vaan ajan kysymys kun osuu kohdalle.
Sieltähän se tuli. PRKL.

Teme123

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
543
Puhelinmalli
Iphone 12
Mua ei yleensä närästä, mutta jumankauta tänään on närästänyt koko päivän aamusta ilmaan. Alkaa mennä hermot tähän ja samaan syssyyn, kun juo jotain niin tulee samantien hikka 😡

Bert

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3927
Puhelinmalli
Honor View 20
Alkaa olla jatkuvaa kipua kuluneessa polvessa. Yölläkin on vihlovaa kipua, eikä oikein tiedä, missä asennossa jalkaa pitäisi.
Menee jossain vaiheessa laitettavaksi tähänkin jalkaa uusi polvinivel. Tosin tuon leikkaamisesta oli puhetta jo vasemmen polven korjaamisen aikaan, mutta ei tehty kuitenkaan molempiin yhtä aikaa.

2cv

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1265
Puhelinmalli
Sony XA2, Jolla C
Niska ja hartiat kun on pahasti jumissa niin tekee myös tuota ja itsellä myös näköhäiriöitä
Samaa itsellä ajoittain, joskus kun oikein pahaksi yltyy niin kiristää niskasta alkaen kohti päälakea. Sit ei auta kuin ibuprofen 800-1200 mg + Sirdalud 2 mg kerralla huiviin ja peiton alle (jos pystyy). Pari kertaa joutunut nöyrtymään ja menemään päivystykseen kun 2 vrk kiristää eikä mee ohi. No siellä sitten kipulääkettä lihakseen ja hetki tipassa.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10033
Puhelinmalli
Nord 2
Sunnuntaina oli kurkku kipeä, maanantaina vuoti nenä, tiistaina oli pientä kuumetta ja keskiviikkona ei oikeastaan enää mitään. Ja siis oireet meni päivä kerrallaan, ei ollut useita oireita minäkään päivänä.

Aika helpolla selvisi tavallisesta flunssasta.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
17043
Puhelinmalli
Moto edge 20, P20 pro
Alkaa olla jatkuvaa kipua kuluneessa polvessa. Yölläkin on vihlovaa kipua, eikä oikein tiedä, missä asennossa jalkaa pitäisi.
Menee jossain vaiheessa laitettavaksi tähänkin jalkaa uusi polvinivel. Tosin tuon leikkaamisesta oli puhetta jo vasemmen polven korjaamisen aikaan, mutta ei tehty kuitenkaan molempiin yhtä aikaa.
Terveyskeskus piikittää minulle molempiin polviin Synvisc tai vastaavaa tavaraa .Leposärky on jäänyt pois ja taas pystyy ratsastamaan ja puuhaamaan monen moista. Kannattaa kokeilla jos et ole jo kokeillut. Minulla polvien kunto 3 eli toiseksi huonoin. Leikata pitäisi jossain vaiheessa molemmat. Kauan sinulla kesti kuntoutua polven leikkauksesta ja tuliko hyvä

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
14038
Puhelinmalli
iPhone 11 pro max mega hyper super duper
Oli eilen migreeni ja lääkkeen ottamisen päälle nukuin tunnin päikkärit. Se maksoi sitten +3h yöunta kun tuli valvottua kolmeen...Eri arvoista on näköjään yö- ja päiväuni

Arvo

VIPin näköinen mies
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6493
Puhelinmalli
OnePlus 9
Oli eilen migreeni ja lääkkeen ottamisen päälle nukuin tunnin päikkärit. Se maksoi sitten +3h yöunta kun tuli valvottua kolmeen...Eri arvoista on näköjään yö- ja päiväuni
Minä en edes osaa nukkua päiväunia. Tosin, pahimman väsymyksen aikana keväällä olen onnistunut muutaman kerran nukahtamaan päivällä noin tunniksi.

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
14038
Puhelinmalli
iPhone 11 pro max mega hyper super duper
Minä en edes osaa nukkua päiväunia. Tosin, pahimman väsymyksen aikana keväällä olen onnistunut muutaman kerran nukahtamaan päivällä noin tunniksi.
Uniapnea tuo päiväväsymyksen, vaikka on käytössä ylipainemaski. Myös hiilareiden syönnin johdosta verensokerit heittelee ja helposti sammuu päivällä. Nyt oli migreeni, mikä aiheutti pidemmän bootin...

Sniper

Taas mennään 🏃💼
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7907
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
Tunti on aika pitkä aika. Minä laitan kellon herättämään 15 min päästä. Ja hälytyksestä ylös, nukahti tai ei. Tosin minulla on melko pahoja univaikeuksia ajoittain, joten nuokin päiväunet pitäisi saada pois.

Arvo

VIPin näköinen mies
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6493
Puhelinmalli
OnePlus 9
Tunti on aika pitkä aika. Minä laitan kellon herättämään 15 min päästä. Ja hälytyksestä ylös, nukahti tai ei. Tosin minulla on melko pahoja univaikeuksia ajoittain, joten nuokin päiväunet pitäisi saada pois.
Se oli sellaista koiran unta, ohutta. Eikä se piristänyt.

Bert

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3927
Puhelinmalli
Honor View 20
Terveyskeskus piikittää minulle molempiin polviin Synvisc tai vastaavaa tavaraa .Leposärky on jäänyt pois ja taas pystyy ratsastamaan ja puuhaamaan monen moista. Kannattaa kokeilla jos et ole jo kokeillut. Minulla polvien kunto 3 eli toiseksi huonoin. Leikata pitäisi jossain vaiheessa molemmat. Kauan sinulla kesti kuntoutua polven leikkauksesta ja tuliko hyvä
En enää osaa sanoa, kuinka kauan meni kuntoutumiseen, kun tapahtuu hiljalleen päivittäin parempaan päin, mutta välillä joutui pyytämään lisälääkettä, kun ei meinannut saada unen päästä kiinni säryn takia. Melko nopeasti aloin käydä lyhyillä kävelylenkeillä ja vauhtia sai lisätä nopeasti. Hyvähän tuosta tuli, kun ei siinä ole enää särkyä, mutta ei taivu aivan niin paljon taaksepäin, kuin ennen leikkausta, joten esim. metsässä rämpiminen on hieman hankalampaa, kun tahtoo tarttua esim. risuihin.
En ole koskaan kokeillut tuollaista piikitettävää ainetta. Minullahan jalka taipui erittäin pahasti ulospäin ja röntgenissäkin totesivat, että on tuo sinun jalkasi hurjan näköinen. Tämä toinen jalka ei ole vielä läheskään niin paha, mutta leikkauskunnossa kuitenkin ja jos menee kuulemma liian loppuun, niin ei välttämättä voi enää vaihtaa niveltä.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Eipä kroppa ollut valmis vielä koronan jäljiltä duuniin. Maanantaista asti ollut ja silloin oli vielä ihan jees, vähän nokka tukossa. Pitkin viikkoa sit mennyt nokka enemmän ja enemmän tukkoon ja tänään vielä alkoi huimata duunissa joten sanoin pomolle et meitsi lähtee ny.

Lekuri oli sitä mieltä että alkava poskiontelontulehdus ja loppu viikko huilia ja kortisonisuihketta nokkaan.

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8650
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Mikäs vitamiini vai mikälienee seerumi ukosta on vähissä kun tullee vähänväliä pohkeisiin nii helekutillisia suonenvetoja/kramppeja että iha hirveetä, yöllä ne aina tulee.
Magnesiumia yhen kapselin olen päivässä syönyt vuaskaudet, jotku viissat tai taisi olla oikein lääkärisimmeinen kun sano jossain että sillä magnesiumilla ei oo mitään vaikutusta lihaskramppeihin, tiiä sitten.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Ikääntyminen, nestetasapaino, veto voivat noita aiheuttaa. Minulla johtuu selkärangan lievästä ahtaumasta, joka välillä hieraisee hermoja nikaman reunaan. Sekin voi olla syynä.

Top Bottom