Terveys

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3051
Puhelinmalli
Nokia 8 Sirocco
Ei minuunkaan. Ja luulin vuosikaudet, että mulla on jotenki erityisen hyvä vastustuskyky kun olin kerran kahteenvuoteen pikku nuhassa. Mutta, kun noita lapsia tuli perheeseen niin johan tilanne muuttuikin kertaheitolla. Nyt ollaan koko perhe samaan aikaa räkätaudeissa pari-kolme kertaa vuodessa :ROFLMAO:
Lainaan tänne ketjuun tämän, niin menee parempaan ketjuun.

Tästä tulikin mieleen, että varmaan viimeiset 16 vuotta olin flunssassa/kuumeessa/etc ainakin joka toinen kuukausi. Joskus 10 kuukautta sitten lopetin lääkityksen, niin sen jälkeen olen ollut 2 päivää flunssassa.

Sinänsä tietysti ymmärrettävää, kun niitten solunsalpaajien vaikutus perustuu siihen, että ne heikentävät vastustuskykyä.

Toivottavasti ei tarvitse ihan heti aloittaa lääkitystä uudestaan. Ainakin viimeisimmän kolonoskopian perusteella menee paremmin kuin koskaan 16 vuoden aikana.

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
5182
Puhelinmalli
lippulaiva
Minun syke-episodi sai jatkoa. Kävin tohtorilla, laaja verenkuva kiireellisenä ja sydänfilmeihin... kai se kuuli sitten jotain :D Ja ei tosiaan mitään ylimääräistä saa tehdä ennen tuloksia.
Öhh, soittoajalla ei selvinnyt mitään muuta kuin oikean kammion skipidiveinau eli latinaa -> Kardiologille :D Eli varmaan jotain löytyi siis...

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
831
Puhelinmalli
OnePlus 5T
Itselleni on tullut viime aikoina rytmihäiriöitä. Esim. joskus öisin on tullut kummallinen tunne hetkeksi rintaan, ja sitten kun olen vaihtanut asentoa, tunne on kadonnut, ja olen olettanut tunteen aiheuttajan olevan sydänperäinen. Viime viikolla sain tästä varmuuden, kun istuin tietokoneen ääressä sattumoisin käsi sydämellä, ja huomasin yhtäkkiä, kun tuli lisälyönti ja sama ikävä tunne rintaan hetkeksi.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7188
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Itselleni on tullut viime aikoina rytmihäiriöitä. Esim. joskus öisin on tullut kummallinen tunne hetkeksi rintaan, ja sitten kun olen vaihtanut asentoa, tunne on kadonnut, ja olen olettanut tunteen aiheuttajan olevan sydänperäinen. Viime viikolla sain tästä varmuuden, kun istuin tietokoneen ääressä sattumoisin käsi sydämellä, ja huomasin yhtäkkiä, kun tuli lisälyönti ja sama ikävä tunne rintaan hetkeksi.
Lisälyönnit ovat varsin yleisiä terveilläkin ihmisillä, mutta jos niitä tulee usein tai aiheuttavat isompia oireita, niin sitten kannattaa lääkäriin mennä.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4162
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Mulla myös tuntuu toisinaan lisälyöntejä yms ja joskus on sellainen tunne kuin sydän tekis kuperkeikan tai kääntyis ympäri.

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
6886
Puhelinmalli
iPhone 7+
Sydän on nyt reilu pari vuotta lyönyt raskaasti, kuin iskut olisivat tavanomaista pidempiä. Paineet täysin normaalit 70-85/ 110-125 ja pulssi 60-80. Sydänkäyriä otettu pari kertaa, muttei niissä mitään vikaa ole. Taitaa vika olla korvien välissä...

sataratas

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1045
Puhelinmalli
iPhone
Nyt ollaan molemmat, minä ja emäntä, saikulla, kun toi pasko viikonloppuna selkänsä kunnolla. Nyt pitäis saada ruokaa. Mä en jaksa tai toinen ei pysty. Pitänee tilata pitsa... :F

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6248
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Nyt ollaan molemmat, minä ja emäntä, saikulla, kun toi pasko viikonloppuna selkänsä kunnolla. Nyt pitäis saada ruokaa. Mä en jaksa tai toinen ei pysty. Pitänee tilata pitsa... :F
Ei teillä ole pakastinta?

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6248
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Kävin suuhygienistillä , sanoi minulle et värjäytymät ja karies vähentyneet. Voidaan pidentää käyntiväli vuoteen. Sehän vaan sopii. Säästyy aikaa ja ennen kaikkea rahaa.

Viimeksi muokattu:
Top Bottom