1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Terraflex today

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja bestis, 30/11/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. bestis

Tykkäykset:
    0
    Haluaisin tietää onko kellään toimivaa Terraflex liittymää? Itse olen terraflex edustaja ja tuntuu epäilyttävältä, että sen edustamisesta ei ole tehty mitään paperisopimuksia. Onko joku edustaja jo saanut provisioita tilille, kun tänään nimittäin on kaksi viikkoa siitä kun se alkoi virallisesti toimittaa liittymiä?

2. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti

Että sillei... kappas hassua, etteivät ole kertoneet asiasta sivuillaan:

http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=12&news_id=26378

Sonera purkaa Terraflexin sopimuksen
    Timo Poropudas
    Julkaistu 03/12/2003 kello: 13:19

TeliaSonera Finland purkaa mobiiliverkon vuokrausopimuksen Terraflex Europen kanssa. Ruotsissa TeliaSonera Sweden eli Telia sulki tiistaina Terraflexin liikenteen pois verkostaan. Telian tiedottajan mukaan syynä oli se, että virtuaalioperaattori rikkoi yhtiöiden välistä liiketoimintasopimusta.

- Yhtiötähän ei käytännössä ole olemassa, Sonerasta kommentoitiin sopimuksen purkamista.

Verkostomarkkinointiin liiketoimintansa perustava Terraflex julkisti Sonera-sopimuksen 5. syyskuuta, mutta se ei ennättänyt aloittaa toimintaa Suomessa. Se asiakashankinta ennätti kuitenkin toimia useita kuukausia.

Telian tiedottajan mukaan yhtiöllä on vielä asiakassuhde Terraflexiin, joten palvelun keskeyttämissyytä koskevat tiedot ovat luottamuksellisia. Sopimusta ei ole siis ainakaan vielä purettu.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Kertoo paljon homman toimivuudesta. Onneksi olkoon.

4. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Aivan, samaa mieltä, itse edustajakaan ei tiedä, missä mennään! Vieläkö joku elättelee jotain toiveita? Onnittelut vain kaikille edustajille, ei millään pahalla. Toivottavasti kantapään kautta tulee kokemusta/opetusta...

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Näiden maailmaa avartavien sanojen jälkeen voikin painua nukkumaan. Tuosta saisi aika mukavia vitsejä väännettyä ;)

6. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuossa selvis aika selvästi mikä tilanne on :)

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    [Pidättää naurua]Huono tsägä[/Pidättää naurua]

8. Stalker

Tykkäykset:
    0
    Buhahahaaaaa! Kai tämä nyt on selkeä trolli?! Itse edustajakaan ei tiedä, että TeliaSonera on purkanut koko sopimuksen! OMG kun sai taas hyvät naurut VM biznekzen kustannuksella!

9. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Thread on aloitettu ennen tietoa sopimuksen purusta. Muutenkin tämä ketju on aika ihmeellistä päähänpotkimista.

10. Stalker

Tykkäykset:
    0
    Nojaa, mitäpä sitä voisi olettaa kun VM porukka (siis Itsenäiset Edustajat) käy valehtelemassa täällä foorumilla päivät pitkät. Luulisi paatuneen valehtelijan kestävän muutaman iskun takaisin. Niin monta ihmistä on hommaan huijattu mukaan (tietysti jokainen lähtee omaa tyhmyyttään), että on oikein antaa vähän takaisin kun totuus selviää.

11. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    http://expressen.se/index.jsp?d=10&a=85433

Expressen tietää kertoa että laskuja ei ole maksettu TeliaSoneralle. Terraflexin ruottin internetsivulla kerrotaan ettei laskuja ole maksettu koska Terraflex LLP ja Terraflex SA vääntää kumman pitää maksaa.

Liittymät saa toimimaan normaaleina Telia-liittyminä näppäilemällä jotain, mutta lasku tulee silloin Telialta ja on Telian hinnaston mukaiset.

Edit:
    Terraflexin kotisivut: http://www.terraflex.se/
    Huomio tyylikkäästi ison "HALUAN TULLA ASIAKKAAKSI"-linkin heti "tärkeä tiedoite: liittymät ei toimi"-teksin alla.

ps. Hieno se vasemman palkin "uutisotsikkolista" jossa lukee "TÄRKEÄTÄ: LUE TEKSTI OIKEALLA" :)

12. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sopimustahan ei ole purettu, mutta onko "ihmeellistä päähänpotkimista" se että todetaan ettei liittymät toimi?

Voisitko kertoa mikä seuraava sitten on: ostat kaverilta halvan puhelinliittymän ja liittymä ei toimi vaikka olet maksanut laskut?

En nyt väitä että tämä on sen itsenäisen edustajan moka, mutta "ihmeellistä päähänpotkimista" sanoisin että Terraflexin kattojärjestö harrastaa - voi olla aika vaikeata myydä liittymää joka ei toimi maksamattomien laskujen takia.

13. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Threadin aloittaja ei ole mielestäni missään vaiheessa hehkuttanut vm-liittymiä, ja muutenkin keskustellut ihan asiallisesti eri ketjuissa. Kysymys oli varmasti hänelle aiheellinen, varsinkin kun eräässä ketjussa mainitsi myyneensä yli 60 liittymää. Vastaukseksi hän sai lähinnä naureskelua, ehkä voisi olla hieman hienotunteisempi huijattua kohtaan. Ja kyllä, olen samaa mieltä siitä että pahimmat päähänpotkijat ovat siellä vm-härdellien huipulla.

14. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Olen täysin samaa mieltä puhin kanssa.

Kaikille sattuu virheitä ja virhearviointeja joskus.

Vähän hienotunteisuutta, ihmiset, kiitos.

15. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    http://www2.cint.se/webbbs/nyansl/config.pl?read=13516

Tuossa jonkun ruotsin terraflexin edustajan saama kirje Ruotsin terraflexin toimitusjohtajalta - yritetään vähän selittää taustoja, mutta todetaan että kyseessä on "juriidinen kiista" siitä kenen pitää maksaa laskut.

Juriidinen kiista - kuulostaa siltä että voi viedä aikaa. Monet suosittelee ruotsinkielisissä foorumeissa siirtoa toiselle operaattorille, jos haluaa olla varma että liittymä toimii.

16. jogilius

Tykkäykset:
    0
    Mäkin oon tavallaan edustaja, mutta en oo kyllä seurannu tai tehny asian eteen yhtään mitään johonkin yli kolmeen kuukauteen. Vaan eipähän oo penniäkään kiinni. Samaa ei voi sanoa sevenisteistä.

17. bestis

Tykkäykset:
    0
    Niin kun allekirjouksessani lukeekin
    "better to try all things and find them empty than leave your life a blank ~charlotte brontë~" sen tein.
    Seuraavaksi kokeilen miten käydään oikeusjuttuja kansainvälisten yritysten kanssa =)

18. bestis

Tykkäykset:
    0
    Joka tapauksesta sain tästä kokemusta, opetusta ja 67 ihanaa asiakasta =)
    Mikään ei voi korvata niitä hetkejä jolloin olin myymässä liittymiä. Jolloin mulle on mitoitettu pulsia, pakotettu ottamaan "+358" pois kun tulee puhelu, annettu viiniä ja kaikkea muuta, mitä varmasti tulen muistamaan tulevaisuudessa. Tämä oli mun ensimmäinen Yritys. Mutta se vain antoi mulle uutta voimaa. Edelleen uskon valkoiseen tulevaisuuteen ja teen parhaillaan kaikki sen eteen. Joten lopetan kirjoittamisen tähän ja alan lukea tenttiseen.

19. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis häh?

Toistan: siis häh?

20. trust

Tykkäykset:
    0
    Ei kai ne ole vaan puslia mitä on mitotettu? X)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju