1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Teliasta asiaa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Killeri_84, 9/2/03.

1. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    Soitin täs yks päivä telian asiakaspalveluun olin vaihtamas laskutus jaksoa no aspasta vastas joku ämmä ja sanoi että: se kuule maksaa yli 8euroa jos meinaat vaihtaa. kun tein dnalla saman siirron niin ei maksanu yhtään mitään. onko muilla käynyt näin? mä ainakin pistän telian kiinni kun se lasku tulee.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siitä on ihan maininta telian hinnastossa:

Lasku eräpäivän muuttaminen pysyvästi: 8,25eur.

Tuio hinta varmaan pätee myös laskutuskauden muutoksessa?

Mielestäni Telian laskutus on huomattavasti luotettavampi kuin dna:n. Dna:n laskutusjakso on ainakin minun kohdallani aina ollut hailahtelevainen eikä ole pitänyt paikkansa. Telialla taasen laskutuskausi on aina täsmällinen.

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voin sanoa että Sonerallakin on aika hailahtelevainen laskutus....

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Niin on.
    Olen seurannut firman liittymäni laskutusta ja tuntuu, että laskutuskausi venyy usein reippaasti yli kuukauden. Ei hyvä esimerkiksi nuorelle joka odottaa saldorajansa aukeamista ;)

Tiedän, että tuuletan liikaa teliaa, mutta voin kokemuksella sanoa, että Telialla on Suomen tarkin laskutus. Tiedät aina 100% varmuudella milloin laskutuskautesi alkaa ja milloin päättyy.

5. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Soneran laskutuskausi on joko tasan 4 tai 5 viikkoa. Kalenterin kanssa ei juuri tekemistä... Ei tuo 5 viikkoa ole kenellekkään kiva, lasku ehtii kasvaa turhan suureksi.

Odottelen mielenkiinnolla Sauniksen laskujen saapumista...

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siinä voikin olla odottamista. Itse odotin Saunalahden laskua aikoinaan viisi kuukautta ja sen jälkeen tullut lasku oli vielä väärä.

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Tuttava avasi Jippiin liittymän silloin, kun kyseinen firma aloitti GSM-liittymien myynnin. Puoleen vuoteen ei tullut laskua ja asiakaspalvelukaan ei osannut/voinut auttaa asiassa. Kun laskuja sitten alkoi tulemaan, homma sai jo surkuhupaisia piirteitä. Aina kun kaveri kävi töiden jälkeen automaatilla maksamassa Jippiin laskun ja meni kotiin, ovimatolla odotti jo seuraava, parin viikon päästä olevalla eräpäivällä varustettu lasku..

Jaa tämä viestiketju