1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TeliaSoneralta Microsoftin känny myyntiin Ruotsissa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja lemon, 26/5/03.

1. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nämä operaattorikännykät ovat sitten vähän hankalampi katekiroida, mutta uskoisin tänne.
    Kuuliun tänään IT-uutsista että TeliaSonera tuo myyntiin kesäkuun alussa Microsoftin kännykän kolmantena operaattorina maailmassa. Microsoft on asiasta erittäin tyytyväinen. Aika näyttää milloin kapulat rantautuun lätäkön tälle puolelle. Hintaa ei kuitenkaan kerrottu. Lisää: http://www.tietoviikko.com/doc.te?d_id=84646

Ihan tuli mieleen alkaako nyt lisääntymään kännykkävirukset ja puhelin soittelee omia aikojaan jollain backoriface -ohjelmalla xXx -numeroihin etähallinnalla. Tietysti puhelin täytyy tuttuun tapaan buutata mitä ihmeelisimmissä paikoissa. jne..

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä tollasilla operaattori puhelimilla ei oo mitään järkeä mutta yrityksille varmasti oiva ratkaisu

3. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Mikkisoftan luurit kierrän kaukaa kyllä...

4. mobiilisti Vieras

Kyllä se kokeiltava on sekin jossakin vaiheessa....mielenkiinnosta :)

5. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En edes mielenkiinosta.

6. Trex

Tykkäykset:
    0
    Tämän hetkiset MS:n OS:sta kuulemani jutut kyllä jarruttavat kiinnostusta kokeilla SmartPhonea, mutta ehkäpä joku päivä siihen voisi tutustua. Olen kylläkin päättänyt yrittää pysyä Symbian-leirissä ihan vain vastustaakseni Microsoftin ylivalta, vaikka PC:llä Windowsia käytänkin.

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mielenkiinnosta tuollaista vois kokeilla. Symbianin puolella oon kyllä enemmän.

Jaa tämä viestiketju