1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Telian liittymistä voi soittaa dna:n aspaan maksutta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 13/7/03.

  1. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Eli nyt dna Telian liittymillä voi soittaa maksutta myös dna:n asiakaspalvelunumeroihin. Toisinpäin homma ei kuitenkaan vielä toimi.
    Valitettavaa on myös, että asiakaspalveluiden yhteminen etenee kovaa vauhtia.
     
  2. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Kukapa sinne dna:n aspaan ennemmin soittaisi kuin Telian. Palvelussa noiden kahden asiakaspalvelun välissä on Telian hyväksi niin suuri ero että. Toivottavasti Telian asiakaspalveluväki palvelee jatkossakin eikä nuo dna:n tietämättömät tädit.

    Dna:n tietämättömyys ei tietenkään johdu tädeistä itsestään, vaan dna:n ohjeistuksesta ja koulutuksesta.
     
  3. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Jaa...monikohan tulee muistaneeksi tai on edes kuullut että Dnan aspan väki, ne tietämättömät tädit, eivät ole Dnan omaa porukkaa vaan ulkoista väkeä, alihankkijalta hankittua joten eipä välttämättä tietämys ole sitä parhainta, toisaalta liekö edes kiinnostustakaan niin paljoa kuin jos olisi oma väki kyseessä. Ei kaikesta voi aina ja ikuisesti vaan syyttää Dnata. Kyllä on syitä sysissä ja sepissäkin. Tosin tuossa on se huono puoli, kuten aiemmin toisessa ketjussa käsiteltiinkin että myös ne alihankkijat antavat kuvaa firmasta joka työn teettää, ja sama pätee myös myyjien ammattitaitoon, vaikka myyjä olisi yksityinen, esim. Mediapuhelin, niin Mediapuhelimessa saatu palvelu ja tietämys antaa myös kuvan Dnasta samalla. Tosin Mediapuhelimessa on omien kokemusten perusteella ystävällistä ja ammattitaitoista väkeä, otin tuon Mediapuhelimen vain esimerkiksi koska en muissa Dnata myyvissä liikkeissä ole edes käynyt enkä edes tiedä mitkä firmat Dna-liittymiä myyvät.
     
  4. jukra Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    3066
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    dna:tahan tuossa juuri voi syyttää. HE ovat tehneet päätöksen että eivät hommaa omaa ASPA vaan luottavat "alihankkijoihin", HE luultavastikin kouluttavat porukan ASPA:n ja HE ovat viime kädessä vastuussa siitä millaista tietoa HEIDÄN asiakaspalvelussaan jaetaan, HEIDÄN tulisi pitää huolta ASPAn toimivuudesta.
    Ei kaikesta voi aina ja ikuisesti olla vain syyttämättä dna:ta, kyllä heissäkin on vikaa.
     
  5. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Asiaan sen enempää ottamatta kantaa; otapa selvää kuka omistaa Novacallin, sen jälkeen kommentit "ei mitään tekemistä dna:n kanssa"... ;)
     
  6. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Tiedän että asiakaspalvelu ei ole dna:n omaa väkeä, mutta dna on tällätteen systeemin valinnut. Ketä muuta siitä voi syyttää kuin itse dna:ta?
     
  7. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    No joo, selkis. Okei, olen siis väärässä. Mutta tuosta Novacallista en ole ennen kuullutkaan mutta selkis sekin nyt. Miksi he ulkoistavat Aspan kun kuitenkin käyttävät sitten talon sisällä omaa väkeä? Tuleeko tuosta jotain taloudellista hyötyä?

    Telian aspasta muuten sen verran ettei se tietämys sielläkään ole ylimmillään, vai miltä kuulostaa se että asiakas opastaa Aspan tätiä joka ei jostain määrätystä liittymän ominaisuudesta ole kuullutkaan? Oon itsekin joutunut opastaan Telian Aspan tätiä kun ei tiennyt eräästä jutusta, siitä on tosin jo aikaa.
     
  8. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Jokaisessa aspassa on näitä uusia, mutta yleisestiottaen ja kokemuksesta voin sanoa Telialla olevan Suomen parhain asiakaspalvelu. Tätä mieltä ovat olleet myös monet muut, jotka ovat joutuneet asioimaaneri asiakaspalveluiden kanssa.
     
  9. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Missä tuosta on juttua? En löytänyt asiasta Telian enkä Dnan sivuilta. Sisäpiiritietoako?
     
  10. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Asiasta oli tiedoite dna:n kauppiassivustolla. Asiasta ei sen enempää tiedoiteta asiakkaille, koska Telian asiakkaiden odotetaan soittavan edelleen vanhaan telian aspaan.

    Mikä on muuten veikkauksenne, hylkääkö dna novacallin ja hyödyntää ammatitaitoisen Telian asiakaspalvelun?
     
  11. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tuota olen pohtinut jo hetken aikaa; miksi kaksi asiakaspalvelua? Toisaalta kumpikaan yksinään ei välttämättä kykene käsittelemään äkisti kasvanutta asiakasmäärää joten voisiko sulautuminen / rinnakkainpalvelu tulla kysymykseen? Novacallillahan on omistajina myös paikallisia puhelinyhdistyksiä (vai oliko vain yksi, en muista tarkalleen), joten "omaa" varmaan halutaan mielummin pitää pystyssä kuin "ostettua". Toisaalta kuulopuheet kertovat laatua Telian aspasta ja toisaalta dna:n aspaa on jonkin verran kritisoitu.
     
  12. lemon Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    1475
    Tykkäykset:
    0
    Itse jotenkin aavistan niin että Telian mukana tulleet henkilöt lempataan pihalle ja homma hoidetaan NovaCallin kautta. Tietenkin lempatut henkilöt otetaan poikkeuksellisesti takaisin vanhoinatyöntekijöinä. Toisaalta rahapulassa oleva dna saattaa myydä kaupassa tulleen asiakaspalveluyksikön NovaCallille. Kuitenkin uskoisin tulevaisuudessa dna:n asiakaspalvelun työntekijöiden juridinen työnantaja on suurimmilta osin NovaCall. Se miten siirto hoidetaan on sitten toinen juttu.
     
  13. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Luultavasti Telialaiset ensin myydään vanhoina työntekijöinä Novacallille, ja sitten Novacall irtisanoo ylimääräiset pois. Näin dna-brandi ei vahingoitu irtisanomisissa kun irtisanojana on vain joku novacall jota kukaan ei tunne.
     
  14. lineon

    Liittynyt:
    31/1/03
    Viestit:
    69
    Tykkäykset:
    0
    Eikö Dna olekaan vastuussa alihankkijoidensa toiminnasta?

    Dna Finland ei siis ole vastuussa mielestäsi alihankkijoidensa avulla tuottamistaan palveluista. Kysymys:"Onko autonvalmistaja vastuussa alihankkijoidensa autoon toimittamista osista asiakkaalla?"

    No mitäpä jos Dna Finlandin "asiantuntijat" siirtyisivät http://www.matkapuhelininfo.com :iin ja vastaisivat entissä tai chatissä kysymyksiin. Tulisi samat ongelmat käsiteltyä kerralla.
     
  15. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Hyviä uutisia: http://www.digitoday.fi/digi98fi.nsf/pub/finanssi20030804142901_jvi_81653925
    Olemme selvittäneet, kuinka Finnetin ja entisen Telian toiminnat tulee yhdistää molempien parhaiden puolien hyödyntämiseksi. Päätimme muun muassa säilyttää Telialta hankitun oman asiakaspalvelun ulkoistetun lisäksi, Finnet Oy:n toimitusjohtaja Matti Makkonen sanoo.
     
  16. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Hyvä homma! Nyt olen tyytyväinen jos asiakaspalvelun laatu paranee myös dna:lla.
     
  17. Lappalainen

    Liittynyt:
    27/8/02
    Viestit:
    66
    Tykkäykset:
    0
    Sen kokemuksen perusteella, mikä itselleni on 1,5 vuoden aikana DNA aspasta tullut, en voi moittia mitään muuta kuin yleensä pitkähköä jonotusaikaa. Enimmäkseen tosin asioin teknisen tuen kanssa. Teliallahan tällaista ei ole ensinkään tai siis ei ainakaan sellaista mihin asiakas itse voi soittaa.
     

Jaa tämä viestiketju