Telia Telian liittymään ei mene puhelut läpi, vaikka data toimii

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja jartsuli, 12/10/18.

1. jartsuli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    14   0   0

Tykkäykset:
    422
    Kysymys, miten kuvan kaltaisen tilanteen voi välttää? Pojan iphone se on mennyt usean kerran samaan tilaan jolloin puhelut ei kulke mutta esim facetime puhelut toimii.

Puhelin ei ole puhetoiminnoltaan kiinni verkossa, vaan siihen soitettaessa tulee heti ’tavoittelemaanne numeroon ei saada yhteyttä..’

Tilanne korjautuu kun käyttää lentotilaa päällä hetken aikaa.

Neuvoja kiitos

2. ReiskaSeta

ReiskaSeta Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    217
    Puhelinmalli:
    Huawei P20 Pro
    Vaihtaako luuri 3G verkkoon kun siihen yritetään soittaa? Puhelut ei kulje 4G verkossa eikä Apple taida tukea vielä voltea. Jos ei vaihda niin vika voisi olla jopa sim-kortissa. Toki myös factory reset kannattaa yrittää.

3. lemon Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Olen kuullut työpaikalla että vastaavaa ongelmaa on ollut myös kolleegalla. Eli jotain yleisempää yliheitto-ongelmaa Telialla. Eli puhelin on 4g verkossa ja piirikytkentäinen puhelu on tulossa, niin verkko ei osaa siirtää puhelinta 3g/2g tilaan, jossa perinteinen puhelu onnistuu. JOten puhelimen pakotus 3g/2g tilaan voi auttaa. Ongelma voi olla siinä että 4g on liian voimakas ja 3g liian heikko ja siksi yliheitto ei toimi.

4. lasselusse Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    android cell
    nyt on saanut ekan mahdollisen selityksen tuolle vialle. minulle on tuo tapahtunut kahdesti, ekalla kerralla oli telefinland ja myöhemmin telia. en tosin ole huomannut viime aikoina. sim-kortti on ollut sama kuitenkin. minun android:ssa tosin on näkynyt punainen kielto-pallo.

5. jartsuli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    14   0   0

Tykkäykset:
    422
    Sim vikaa telian aspakin meinasi.. kokeillaan toisella simillä vieläkö uusiutuu.

Jaa tämä viestiketju