1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Telian kuuluvuus Oulussa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja MGR, 4/8/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. MGR

Tykkäykset:
    0
    Onko tällä foorumilla Oululaisia Telian liittymän käyttäjiä? Onko muilla ollut ongelmia Telian tosi huonon kuuluvuuden kanssa? Ihan ydinkeskustassa puhelin pysyy nätisti Telian omassa verkossa verkossa - vaikka pistäisi puhelimen taskuunkin. Kuitenkin suurelta osin luvatulla peittoalueella kuuluvuus on niin heikko, että puhelin käy vähän väliä 2G:n verkossa. Ihan ok muuten, mutta kun verkon häviäminen ja 2G:n verkkoon vaihtaminen ja edelleen takaisin Teliaan aiheuttaa sen, että puhelin on luvattoman kauan "i radioskugga" eikä puhelut tule perille.
    Onneksi puhelimen voi vielä lukita 2G:hen mutta kuinka kauan? Onko Roaming estoa toteutettu vielä muualla kuin kehä III:n sisäpuolella?

2. tonto

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei ole ollut mitään ongelmia verkkojen kanssa Oulun alueella, tosin ei käytäkkään Nokian malleja : ) !

3. Ruupert

Tykkäykset:
    0
    Ei minullakaan ole ollut pahempia katkoja mitä nyt Oulun pohjoispuolella E75: sta kun ajelee pohjoseen päin niin muutamassa kohdassa molemmat tuppaavat tulemaan näytölle vähän väliä !

4. Miller

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole keskustassa telian verkosta kuuluvuus koskaan loppunut, paitsi pommisuojassa. Jos pohjoiseen lähdetään niin haukiputaalla loppuu teliasta kuuluvuus ja 2g astuu kehiin. Muutaman kerran on kaijonharju-kuivasjärvi välillä mennyt 2g:n verkkoon hetkellisesti. Olen ollut tyytyväinen kuuluvuuteen tähän mennessä.

5. Slotte

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    UVTC.com; Laadukkaimmat 900 MHz matkaverkot Suomes Ruotsis &Norjas; puolisol dna 5½ vuoden asiakkuus
    Haluuko joku mun TeamDual -liittymän, omistussuhteen muutos?

Mulla toimii huonosti Oulussa, myöskin käyttäen Motorola Citypuhelinta. Verkkoa vaikuttaa yhä löytyvän, mutta edes SMS ei toimi. Paikoittain kuitenkin toimii pientalo-alueella. Mä vaihdan kohta virallista osoitettani Maarianhaminaan niin että pystyn avata muutaman ÅMTn, niissä toimii sekä Suomen2G että Origo900(&1800).

Haluuks joku ÅMTn multa (omistussuhteen muutos ei onnistu, ainoastaan laskutusosoite) ulosmenevät soitot estettyinä?

6. J3ke

Tykkäykset:
    0
    En tiiä oikein kun en asu Oulussa, Mutta käytääkö vanhat Telian kortit sitä samaa 2g - ei.. :)

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Silloin kaksi vuotta sitten, kun tämä viestiketju oli ajankohtainen, Telialla oli vielä oma 1800-verkko ja muualla liittymät toimivat Suomen 2G-verkossa..

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju