1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera Telia-Soneran myyjät sekaisin?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja hyuga, 30/10/07.

1. hyuga

Tykkäykset:
    0
    Myyjä soitti kun olin matkalla bussilla kotiin töistä ja oli myymässä minulle kytkypuhelinta ja puhepaketti liitttymää erikoishinnoin kun olen "kulta asiakas (mikä kyllä olen). esim jos ottaa kytkyn 24kk sopimuksella niin maksaakin vain 12kk siitä (tai jotain tuonnepäin). Sanoin etten voi juuri nyt puhua ja myyjä käski ottamaan yhteyttä lähimpään sonera myyjään asiasta muistaakseni ja yrittää vielä soittaa takaisin myöhemminkin.

Noh tuossa myöhemmin kävinkin helsingin soneran myymälässä kysymässä ja kukaan ei tiedä mitään, soitin soneralle eikä kukaan tiedä mitään. Onko jollakin tietoa mistä on kyse? :)

2. stonda

Tykkäykset:
    0
    Olisikohan ennemmin jonku puhelinmyyntifirman edustaja tohkannut hatusta jotain tekstiä ;)

3. hyuga

Tykkäykset:
    0
    Rupesin jo ajattelemaan että tää on joku kikka mun mennä katsomaan soneran "tarjouksia" sivuille että ottaisinkin kaikkea muuta. /sigh

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Heh... no niin, noita juttuja... Kun ihminen ei muuta keksi ja haluaa antaa vakuuttavan kuvan että voi palata myöhemmin asiaan.. vakilauseita myynnissä. Ei mitään muuta. Katos kun puhelinmyyjät tietää soittavansa just silloin pahaan aikaan kun soittavat. Mutta yllättäen asiakkailla on aikaa vastailla kuitenkin vaikka ei ole aikaa puhua. Niimpä ne heittää takasin jotain...

5. webbimato

Tykkäykset:
    5
    Kannattaa kysyä et ostaako ne sulta jotain. Jos eivät ni sinuakaan ei kiinnosta. Toimii :)

Jaa tämä viestiketju