1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Telia palvelee näin!!! (500e puheaikaetu väheni 70euroon)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Xenonit, 15/8/03.

1. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Tänään sain laskun jossa ei oltu huomioitu 10e/kk hyvitystä. Soitin Telialle ja he mainitsivat että en ole tehnyt sopparia silloin kun 500e puheaikaetu oli voimassa. Kun tein sopimuksen kyselin vielä viikon perään että sainko 500e puheaikaedun. Aspasta sanottiin että kyllä näyttää täällä sellainen olevan. NYT SE ON IMUROITU DNA-KYTKÖKSISSÄ TAKAS TELIAN PÖYTÄLAATIKKOON.

TÄLLÄISTÄ OSASIN ARVATA KOSKA SE 500e KAMPANJA OLI KAIKKINEEN JOTENKIN KYSEENALAINEN. YKSI MYÖNTÄÄ TOINEN EI. SOPPARIIN ON TULLUT MAININTA ETTÄ PUHEAIKAA ON 140e. TELIA VAAN PÄÄTTI ETTÄ ETU ONKIN VAIN 70e JOS ASIKAS ON "HILJAISTA" SORTTIA. NYT KUN EN OLLUT LUPASIVAT 140e JOKA HEILLÄ JO NÄKYI PAPEREISSAKIN. SUULLISESTI 500e VIIKON AJAN ERI OTTEESEEN KUN ASPASTA KYSELIN.

MÄ VIEN TON PA*KAKAPAKAN OIKEUTEEN KOSKA TIEDÄN MITÄ MYYJÄ ON MINULLE LUVANNUT!!!!!!!!!

2. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sinänsähän myyjä on saattanut luvata sinulle liikoja, mutta jos aspa on kertonut, että olet 500 egeä "tienannut" niin se onkin eri asia.

Telian asiakkaiden siirtyminen dna:lle ei muistaakseni saanut kaupan ehtojen mukaan vaikuttaa millään tapaa esim. noihin Telian jakamiin puheaikaetuihin. Eli yhteys kulutta-asiamieheen.

3. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Suosittelen kulutta-asiamiestä, tietysti voivat vedota johonkin toimitusehtojen muutokseen tms. Onko toimitusehdoissa mitään mainitaa muutoksista?

4. joggey

Tykkäykset:
    4
    Re: Telia palvelee näin!!! (500e puheaikaetu väheni 70euroon

Muistatko milloin sopimuksen olet tehnyt? Telian vanhojen tiedotteiden mukaan 500 eypon kampanja oli voimassa 13.12.2002 asti, aloituspäivästä minulla ei ole tietoa.

http://websrv1.telia.fi/yritysin.ns...A?opendocument&start=1&count=100&expand=11#11

5. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Heidän mukaansa 28.11.02. Itselläni ei mitään muistikuvaa. Muistan vain sen että täällä hehkutettiin kun Telia tarjosi 500e. Sit tuli iso rätinälinja joka pisti paremmaksi 600e:lla. Sit kamppis vedettiin pois ja sitä jatkettiin hetken kuluttua. Tiedän tasan tarkkaan että olen hakenut liitymäni juuri silloin kun täällä on hehkutettu 500e kamppista ja lehdissä/myyjältä luettua. Olen sata siitä että olen ansainnut nuo eurot ja pistän kuluttaja-asiamiehen ihan periaatteesta asialle.

Lisäksi nostan tästä sellaisen sotkun. Kumpa Telia tietäisi kenen kanssa se pelaa ja kuinka monta asiakasta se menettää tämän sotkun takia. Olen meinaan "myynyt" Telian-liittymät kaveripiireille ja pyydän heitä luopumaan kyseisestä kioskista NYT!

Lähetään taas radiolinjan asiakkaaksi pitämättä 041-alkuista numeroa..

6. Hege

Tykkäykset:
    0
    Jep, itsekin ihmettelin mihin alennus on kadonnut. Itse hankin liittymän vähän myöhemmin, vasta siinä 250 euron tarjouksen aikaan. Yksi kaveri joka hankki saman kampanjan aikana liittymän, saa vielä alennuksia. Taitaa mennä itseltäkin vaihtoon ellei tule nöyrää anteeksipyyntöä Telialta...

Hege

7. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Tää on just sitä että hankitaan kuluttajia konsteja kaitsematta.. Täytyi vaan saada vuodenlopussa Telian asikaskuntaa nostettua ja nyt kun se on myyty Dna:lle, väliä mitä asiakkaille on tarjottu.

Vitt* et voi ottaa kupoliin nää touhut!!

Toinen asia mikä saa sapen kiuhumaan on se että piénellä präntätään sopparin loppuun puheaikaeduista. Sinne ei voida mainita kissankokoisin kirjaimin että puheaikaa vuosina 2002-2006 500e jaettuna 10e/kk.
    Ainiin, taitaa olla taas liikaa pyydetty =)

8. Hege

Tykkäykset:
    0
    Asiakaspalvelusta löytyi vastaus. Alennukset eivät koske ulkomaanpuheluita/soitonsiirtoja yms. Näitä ehtoja minulle ei sopimusta tehdessä kerrottu eikä niitä myöskään lue sopimuksessa tai muussa liittymän oheismateriaalissa. Oma lasku kertyi enimmäkseen soitonsiirrosta työpuhelimeen, näinpä en alennusta saanut. Pitihän se arvata.

Olisikohan saunalahdella liittymävaihtajalle kampanjatarjouksia?

9. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Muistaakseni tämän kuun loppuun asti on ilmainen avaus.

10. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Hei

Kiitos yhteydenotostanne.
    Käsittelemme asianne mahdollisimman pian.

Mikäli asian käsittely edellyttää lisätietoja, jatkattehan tätä samaa
    sähköpostia historiatietojen säilyttämiseksi, kiitos.

Ystävällisin terveisin

DNA Telia
    Asiakaspalvelu

xxxxx
    palveluneuvoja

Katsellaan mitä tuleman pitää..
    Sopii kyllä arvailla kuinka meitä/mua kohdellaan.

Edit: Ei niitä ihmisten nimiä näihin jos on pakko näitä automaattivastauksia tänne kopioida! t:Jussi

11. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ota Sonera, saat 90e puheaikaa, etusopparrilla -50% toiseen Soneraan viikonloppuisin elokuussa jne.plussa/ykkösbonus...Remmi elokuun loppuun asti...Niin ja puhelinkioskin kautta vielä 2 kpl leffalippuja :)

12. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Ei ole (ilmaista avasuta lukuunottamatta). Siksi aion Saunalahteen vaihtaa kun hätäisimmät ovat ehtineet ensin. Mitä enemmän puhuu, niin sen viisaampihan tuo SL on, laskeskelin että ~70e kohdalla SL tasahinta tulee edullisemmaksi kuin DNA vakio, vaikka DNA:n saa sen puheajan. Ja puheajan jälkeen saunalahti on edullisempi suunnilleen 6e kohdalla, kun kk maksu on 80snt isompi. Tosin Cubio2:ssa olisi kk maksukin pienempi ja sama minuuttitaksa...

ks. sigun linkki:

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Puheaikakampanja menee tasan sen mukaan milloin liittymä on allekirjoitettu. Haluan selvennyksen vielä seuraaviin asioihin.

1.) Kuinka paljon myyjä lupasi sinulle puheaikaa?

2.) Sanoiko asiakaspalvelu sinulle että todellakin saat 500 euroa puheaikaa kun teit tarkastus-soiton?

3.) Sopimuksesessasi on maininta, että puheaikaa on vain 140 euroa, miksi et heti reagoinut siihen?

4.) Mistä tämä 70 euroa kohta nyt tulee? Selittivätkö siis sinulle, että olet puhunut liian vähän ja tiputtaneet kampanjasi 70 euroon?

Kommentteja edellisiin kohtiin:

1.) Mikäli myyjä on luvannut sinulle 500 euroa puheaikaa on hän tehnyt virheen. Mikäli myyjä myöntää virheensä, puheaika on luonnollisesti sinun. Oikeusasteelle mentäessä on sana sanaa vastaan. Uskoisin, että myyjä on vahvoilla jos allekirjoittamassasi sopimuksessa lukee 140 eur puheaikaa.

2.) Jos asiakaspalvelussa on sinulle todellakin luvattu 500 euroa puheaikaa, on virhe asiakaspalvelussa. Jälleen kerran puheaika kuuluisi sinulle. Oikeusasteella jälleen sana sanaa vastaan, yritys usein vahvoilla.

4.) Mikäli asiakaspalvelussa on sanottu, että vähäisen käytön takia puheaikaa on vähennetty, dna tekee sopimusrikon. Tässä tapauksessa sinä olet vahvoilla.

14. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Hei!
    Kiitos yhteydenotostanne, joka koski liittymänne 041-5014920 kampanjaetua.
    Olette 28.11 allekirjoittanut liittymäsopimuksen numerosta 041-5014920.
    Telialla oli tuolloin kampanja, jossa tarjosimme Radiolinjan liittymän
    irtisanoville uusille Telia- asiakkaille ilmaisen avauksen sekä 140 eurolla
    puheaikaa (10 euroa/laskutuskausi).
    500 euron kampanja alkoi 7.12.2002, joten Teille ei ole voitu luvata 500
    euron etua 28.11.2002. Asiakaspalveluumme 28.11.2002 saapuneeseen
    liittymäsopimukseenne on kirjattu 140 euron tarjous.
    Liittymällenne oli jostain syystä laitettu väärä kampanjakoodi avauksen
    yhteydessä. Liittymälle on nyt lisätty oikea kampanja. Saatte vielä 60
    euroa (10 euroa/laskutuskausi) puheaikaa ajalle 1.8.2003 - 31.1.2004.
    Lisäksi hyvitimme 10 euroa laskusta numero 4845682 ja lisäsimme
    liittymällenne korvaukseksi aiheutuneesta haitasta kahden kuukauden
    ilmaiset kuukausimaksut (2 x 3,40 euroa) ajalle 1.9.2003 - 31.10.2003.
    Ystävällisin terveisin
    DNA Telia
    Asiakaspalvelu
    xxxxx
    palveluneuvoja

Ei tyydytä vaikka kuinka vääntäisitte rautalangasta. Olen ollut oikeutettu 500e kampanjaan ja piste. Muita vaihtoehtoja ei huomioida! Irtisanokaa liittymä heti jos ette pysty/kykene tarjoamaan jo kertaalleen myönnettyjä etuja.

Minä soitin asiakaspalveluun ainakin kolmesti ja sieltä sanottiin että etu näkyy. Itse olen aina niin skeptinen näihin ja en uskonut silloinkaan. Eihän turska Telia voi tarjota asiakkaileen 500e puheaikaa "ilmaiseksi", eihän? Moniko papparainen makselee nyt kiltista laskuja jotka Telian kuuluisi hyvittää.. ?

Broidillani on lakitoimisto ja mulla on energiaa vaikka muille jakaa joten....

15. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Meitä saadaan pallottaa tässä maailmassa miten lystää tai ainakin jotkut uskovat niin..

Pistäkää Teliaa sulkuu oikein urakalla!!

Tätä ei tämä poika niele, kevyesti.. Kysymys on periaatteesta ei summasta.
    Saisin paremmat edut hakemalla aina uusia kylkiäisiä mutta tasitelenkin tässä muiden asiakkaiden puolesta. Uskon että muutkin ovat saaneet epäoikeutta osakseen.

Ei muuta kuin kylkiäisiä hakemaan =)

16. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siis hetkinen, en vieläkään voi ymmärtää miten sinulle ollaan voitu luvata tuo 500 eur puheaika viikkoa ennen kampanjan alkua. Oletko oikeastikin allekirjoittanut sopimuksesi tuolloin marraskuussa.

17. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Mä en tiedä koska sitä sopparia ei mulla ole =(. Tota mä itsekin mietin.
    En sitten tiedä onko siinä vaiheiltu jotain aukeamisen kanssa ja saatu liittymä auki vasta viikon kuluttua ja silloin ollut päällä 500e kamppis. En tiedä muuta kuin että olen ollut oikeutettu siihen.. Siitä voidaan lukea vaikka foorumilta kun hehkuttelin teliaa ja radiolinjaa =)

18. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Mistähän ketjusta? Esim. tuo viestiketju avattiin vasta 6.12. : 500e PUHEAIKAA...

19. MadMan

Tykkäykset:
    0
    Siis tarkoittaako tämä sitä, että myöntävät myyjän laittaneen sopimukseesi väärän (ilmeisesti juuri tuon 500 euron?) kampanjan koodin? Jos näin on, niin mielestäni ovat velvollisia antamaan sinulle ne edut, jotka myyjä on (vaikkakin virheellisesti) luvannut.

20. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Eivät myönnä mitään kuten ei isojen lafkojen tyyliin kuulu. Mitä poliitikot edellä sitä nämä perässä. Jos olisin ottanut uuden liittymän olisin saanaut 60e mut kun suljin toisen saan 140e.
    Mä alan olemaan ihan pihalla..

Jaa tämä viestiketju