1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Telia myyjät kauppojen hyllyjen välissä...

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Firedancer, 24/7/02.

1. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    Okei, dna iskee kaupan sisäätulo käytävällä ja Telia kaupan sisällä!!! :D
    Mitä vit***a, mihin tämä sota on menossa... ovelta ovelle myynniksikö??

Dodii, mopataan välillä Telia kauppiaita jotka vaanivat kauppojen hyllyjen välissä.

Kuka on joutunut Telian uhriksi "maitotiskillä"?

Itse en ole joutunut kummankaan uhriksi, mutta vaimo on. Olen vissiin niin rivon näköinen että ei uskalla tulla kauppaamaan. :DD
    Dnankin jouduin itse hakemaan, eivät tulleet tarjoamaan.

2. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lomalla törmärsin vasta ensimmäistä kertaa kyseisessä kojussa myyjään. Vaikuttaa siltä, että myyjät liukenevat tavoittamattomiin klo 16 jälkeen ja luonnollisesti lauantaisin, sunnuntaista puhumattakaan, ketään ei ole mailla eikä halmeilla. Eli se siitä shop in shop -tyylistä. Lyhyesti päätellen, mikäli haluaa pysyä noista erossa, niin kauppaa vasta iltapäiväruuhkan jälkeen ellei kaupasta tarvitse hakea jotain tiettyä tarjous- tai tuoretuotteita. Tällöin sitten kannattaa kiertää elektroniikka osasto mahdollisimman kaukaa, useissa paikoissa tämä on jopa mahdollista.

3. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Sota on julmaa ja ratsuväki raakaa. ;)

Varmaan noihin myyjiin pätee sama kuin muihinkin: Palkkaus on urakkapohjainen eikä mitään pohjapalkkaa. Se pistää käyttäytymään agressivisesti jos päivä on jo pitkällä eikä yhtään sopimusta ole saatu aikaiseksi. Niin sehän tietää näkkileivän syömistä kotona eikä vaimo ole tyytyväinen kun vauvalle ole vaippoja ja pilttiä ;)

Jaa tämä viestiketju