Telia TELIA (aiempi Sonera ja Tele Finland yhdistyivät uudella nimellä)

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21398
Puhelinmalli
S10
No onhan silläkin normaali numero, on kai se kerrottu siinä kirjeessä
Ei ole numeroa missään papereissa, tilausvahvistuksetkin käyty läpi. Lieköhän ovat lähettäneet pelkän sim-kortin :ROFLMAO:

jaska915

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
369
Puhelinmalli
S21
No numero sillä kuitenkin on, Telian mobiililiittymät sisältävät puheominaisuudenkin.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21398
Puhelinmalli
S10
No numero sillä kuitenkin on, Telian mobiililiittymät sisältävät puheominaisuudenkin.
Joo lähetyslistassakin on vain "Telia No PIN"

Mitään papereita ei tullut mukana, että mikä liittymä edes on kyseessä. Tilausvahvistuksessa toki näkyy. Jonotellut asiakaspalveluun tässä puolisen tuntia, alkaa hermot loppumaan kohta.

JuhaSS

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
72
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max, iPad 9,7" ja 12,9"
Tänään tuli Telialta viikon odottelun jälkeen sim-kortti nettiliittymälle. Ei toimi, pitäisi varmaan simmi aktivoida. No se ei onnistu koska ei näy olevan yhtäkään liittymää omateliassa :ROFLMAO:

Mites @TeliaPartio tälläinen on mahdollista?
Minulla ollut kohta viikon Telian kortti reitittimessä. Toimi heti kun kortin laittoi.
Mutta oma Teliassa sitä ei näy. Jospa unohtaisivat laskuttaa sitä...

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21398
Puhelinmalli
S10
Minulla ollut kohta viikon Telian kortti reitittimessä. Toimi heti kun kortin laittoi.
Mutta oma Teliassa sitä ei näy. Jospa unohtaisivat laskuttaa sitä...
No tämä ei toimi niin ei paljoa lämmitä nyt tämä touhu :ROFLMAO:

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Oneplus 8
No tämä ei toimi niin ei paljoa lämmitä nyt tämä touhu :ROFLMAO:
Katsoppa tilauksen jälkeen tullut sähköposti-tilausvahvistus.
Siinä on yhteenveto-kohdassa liittymän nro. (Uusi numero: 040-xxxx xxx) !

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21398
Puhelinmalli
S10
Katsoppa tilauksen jälkeen tullut sähköposti-tilausvahvistus.
Siinä on yhteenveto-kohdassa liittymän nro. (Uusi numero: 040-xxxx xxx) !
Jep löytyi jo juurikin tuosta. Ei sitä aina itekään kaikkea huomaa, no eipähän asiakaspalvelu kerennyt vastaamaan niin tarvinnut itteään nolata ?

TeliaPartio

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
333
Puhelinmalli
Kaikki mahdolliset :)
Jep löytyi jo juurikin tuosta. Ei sitä aina itekään kaikkea huomaa, no eipähän asiakaspalvelu kerennyt vastaamaan niin tarvinnut itteään nolata ?

Ihan ei ehditty leikkiin mukaan tällä kertaa mutta hyvä että numero löytyi. Saitko liittymän jo toimimaan?

//Merja

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21398
Puhelinmalli
S10
Ihan ei ehditty leikkiin mukaan tällä kertaa mutta hyvä että numero löytyi. Saitko liittymän jo toimimaan?

//Merja
Joo toimii ja kaikki ok. Miksei näy omateliassa niin se on toinen juttu, kai se sinne joskus ilmestyy.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1231
Telia lähettää mulle BF tarjouksia koska olen liittymä asiakas. Eipä mulla ole Telian liittymää ollut vähään aikaan.

TeliaPartio

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
333
Puhelinmalli
Kaikki mahdolliset :)
Telia lähettää mulle BF tarjouksia koska olen liittymä asiakas. Eipä mulla ole Telian liittymää ollut vähään aikaan.

Tuossa on käynyt siinä tapauksessa jokin virhe. Jos nuo tulleet viestit alkaa ärsyttämään, niin laita meille viestiä esimerkiksi Facen tai Twitterin privassa, niin tutkitaan asiaa tarkemmin :)

//Niko

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1231
Tuossa on käynyt siinä tapauksessa jokin virhe. Jos nuo tulleet viestit alkaa ärsyttämään, niin laita meille viestiä esimerkiksi Facen tai Twitterin privassa, niin tutkitaan asiaa tarkemmin :)

//Niko
En halua käyttää kumpaakaan, mutta otan yhteyttä jos alkaa ärsyttämään. Tapoja on monia.

Mettis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
34   0   0
Reaktiopisteet
222
Puhelinmalli
iPhone 5S
Aika kyseenalaista toimintaa harrastaa Telia. Tein tilauksen aikaa sitten verkkokaupasta johon kuului puhelin ja tarvikkeita siihen. Aloin sitten muutaman päivän päästä kysellä miksi tilaustani ei postiteta. Syyksi kerrottiin, että yksi suojakuori on loppunut ja tilausta ei voida siksi postittaa muuten kaikki on ok. No taas odotellaan ja yksi välikysely ja sanotaan että kaikki ok ja tilaus postitetaan jned.
Ehdotin, että poistakaa se kuori jotta voin saada muut tuotteet, ei kuulemma mahdollista. Kaikki tulee sitten kerralla.

No eilen tulee sitten viesti että tuotteet myyty loppuun ja koko tilaus perutaan. Tälläkin hetkellä esim sitä tilaamaani puhelinta voi tilata eli loppu se ei ainakaan ole.

Minulla on kaikki tilausvahvistukset tallessa ja ruutukaappaukset noista lupauksista että kaikki on mukamas ok.
Eipä tee mieli ostaa enää mitään täältä, BF skippasin osittain tämän takia kun minulle sanottiin, että puhelin tukee kyllä. Todennäköisesti olisin ostanut toisen puhelimen jos tämän olisin tiennyt.

Eikä tuonne Telian asiakaspalveluun enää muutenkaan pääse , kun aina chat ja puhelinpuoli ruuhkautunut.
Tekis mieli laittaa liittymä vaihtoon tuolta tämän takia..

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21398
Puhelinmalli
S10
Aika kyseenalaista toimintaa harrastaa Telia. Tein tilauksen aikaa sitten verkkokaupasta johon kuului puhelin ja tarvikkeita siihen. Aloin sitten muutaman päivän päästä kysellä miksi tilaustani ei postiteta. Syyksi kerrottiin, että yksi suojakuori on loppunut ja tilausta ei voida siksi postittaa muuten kaikki on ok. No taas odotellaan ja yksi välikysely ja sanotaan että kaikki ok ja tilaus postitetaan jned.
Ehdotin, että poistakaa se kuori jotta voin saada muut tuotteet, ei kuulemma mahdollista. Kaikki tulee sitten kerralla.

No eilen tulee sitten viesti että tuotteet myyty loppuun ja koko tilaus perutaan. Tälläkin hetkellä esim sitä tilaamaani puhelinta voi tilata eli loppu se ei ainakaan ole.

Minulla on kaikki tilausvahvistukset tallessa ja ruutukaappaukset noista lupauksista että kaikki on mukamas ok.
Eipä tee mieli ostaa enää mitään täältä, BF skippasin osittain tämän takia kun minulle sanottiin, että puhelin tukee kyllä. Todennäköisesti olisin ostanut toisen puhelimen jos tämän olisin tiennyt.

Eikä tuonne Telian asiakaspalveluun enää muutenkaan pääse , kun aina chat ja puhelinpuoli ruuhkautunut.
Tekis mieli laittaa liittymä vaihtoon tuolta tämän takia..
Mä kans veikkaan omien kokemusten perusteella et niillä on nyt jotain isompia ongelmia mutta eivät vaan kerro.. Viikko meni saada niiltä tavaraa kun toisilla menee vajaa kaks arkipäivää. Asiakaspalveluun saa jonottaa varmaan tuntitolkulla eikä ongelmat meinaa siltikään selvitä.

biili

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
69
Puhelinmalli
IOS
Telian asiakaspalvelu pelaa taas viimeisen päälle. Kohta jonotettu tunti puhelimessa...

biili

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
69
Puhelinmalli
IOS
Sieltä se raha operaattoreille tulee kun jonotus maksaa :D

Jep, loistava uusi liiketoimintamalli. Arvaa ketuttaako kun onnistuivat tunnin odottamisen jälkeen katkaisemaan puhelin kun laittoivat pitoon?

biili

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
69
Puhelinmalli
IOS
Erityisen lämmittävä oli myös asiakaspalvelijan kehoitus irtisanoa liittymä jos on ongelmia. Ei puhettakaan siitä että ongelmia korjattaisiin.

spacman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
70
Puhelinmalli
Sony Xperia XA2
Mä tekisin kyllä tuossa kohtaa työtä käskettyä.

Top Bottom