1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TeleWell TW-3G 3G/@450 WLAN-reititin

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Tipsu, 21/9/08.

1. Tipsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6121 Saunalahti
    Moikka.

Onko kellään kokemuksia ko laitteesta? Kuulostaa hyvältä, mutta toimiiko? Huawei E169 ei toimi suoraan Asus EeePc 4G:ssä, enkä osaa kikkailla (Linux on vieras ympäristö).

Huawei E169 antaa paremman nopeuden kuin E220, siksi haluaisin käyttää sitä. Kotona on ALSL, mutta varana mobiili on hyvä olla. Sekä matkoilla.

2. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Onko tää joku uus supermeganopea yhteys?

3. Tipsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6121 Saunalahti
    Heko heko! Kirjoitusvirhe se oli. Et sitten osannut vastata alkuperäiseen kysymykseeni....

4. miqu80

Tykkäykset:
    4
    Mulla on tommonen. Kyllähän Telewell mainostaa et toimii kaikilla "mokkuloilla". Wlanin kantavuus ei tunnu kovin pitkältä. Muuten ihan toimiva. Ja ei mikään pahan hintainen.

5. Tipsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6121 Saunalahti
    Millaisilla nopeuksilla toimii? Pahimmassa tapauksessa olisi 3 konetta surfaamassa. Huaweihin(169) olen hankkinut lisäntennin ja sillä saanut nopeutta huomattavasti enemmän kuin ilman tai sitten E220:lla. No Saunis ei kyllä meillä kotona muutenkaan ole aina se paras, mutta sen DataPaketti 1M nyt sattuu löytymään MultiSIMein varustettuna. Muualla on toiminut ihan hyvin, kun on testattu reissussa.

6. miqu80

Tykkäykset:
    4
    Kyllähän toi telewelli varmaan toimis nopeestikin. Mut Saunalahden möbiili ei oikein toimi täällä. Liikaa käyttäjiä samalla tolpalla.

7. Tipsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6121 Saunalahti
    Pistin tilaukseen. Paikkakuntalainen firma tilasi 1 kpl minua varten, samaan hintaan sain kuin Siptunelta. Ja oman kylän kauppoja pitää kannattaa ;). Toivottavasti on hyvä hankinta.

8. Tipsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6121 Saunalahti
    Huawei E169+ TeleWell 3G Flash Router

Sain masiinan toimimaan, oikeastaan aika helposti. Saunalahti 1M DataPaketti antoi lukemat Download 501 kb/s ja Upload 313 kb/s. Ihan olen tyytyväinen näin päivälukemiksi.

9. Kiju

Kiju Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    26

Jaa tämä viestiketju