1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tele TeleFinlandin TOSI HIDAS asiakaspalaute

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja khaxyz, 29/9/05.

  1. khaxyz

    Liittynyt:
    20/7/05
    Viestit:
    31
    Tykkäykset:
    0
    Laitoin sähköpostilla TeleFinlandin asiakaspalveluun viestin laskutuksesta, koska laskuni oli väärin. Laskuun oli lisätty kk-maksu, vaikka sopimusta tehdessäni sopimukseen kirjattiin 12 kk ilman kk-veloitusta.
    Nyt on kulunut puolitoista viikkoa lähetetystä viestistä ja mitään vastausta ei ole kuulunut !!! Mitä jos odottaisin heidän vastaustaan, niin laskuni olisi erääntynyt, tullut muistutus, lisätty kuluja....
    No, puhelimitse pääsin laskutuksen asiakaspalveluun. Laskut lähtevät Loimaalta. Lienee laskutus ulkoistettu. Jonottaa puhelimessa ei tarvinut kuin pari minuuttia. Kysyin, mitä tehdään, kun tämä kk-veloitus on laskussa.
    Ota yhteys myyjään ja selvitä asia heidän kanssaan, kuului vastaus. Sanoin, että en selvitä mitään ja asia kuuluu heille ja myyjältä löytyy kyllä ko. sopimus. Aikansa jahkailtuaan laskutuksen asiakaspalvelusta sanottiin, että vähennä se kk-veloitus laskusta ja laitetaan tänne, että kyllä nyt sulla on 12 kk ilman kk-maksua. Koulutuksen paikka asiakaspalvelussa !!!
    Kysyin, miksi en saa vastausta aikaisemmin lähetettyyn viestiini, siellä sanottiin, että heille on tullut tuhansia viestejä ja että heillä on vain kaksi henkilöä vastaamassa niihin. Laskeskelin, että heiltä menee noin kuukausi, ennen kuin saan mahdollisen vastauksen. Huh, huh.
    Näinkö asiakaspalvelu TeleFinlandilla toimii.

    Saas nähdä, tuleeko vakiovastaus esim. " Suuren kysynnän johdosta asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja pyrimme palvelemaan teitä jatkossa mahdollisimman pian. " Lisäämme resursseja parantaaksemme asiakaspalvelua....pla pla pla....

    Löytyiskö operaattoria, jossa kaikki toimii ja jossa kaikkia toimia ei olisi ulkoistettu myynnistä asiakaspalveluun. Nyt systeemi on melkoinen tilkkutäkki ja vasen käsi ei tiedä, mitä oikea tekee.
     
  2. puhuja

    Liittynyt:
    11/4/05
    Viestit:
    108
    Tykkäykset:
    1
    Tämäkin olisi mennyt jo olemassa oleviin TF-ketjuihin.
     
  3. Joni88

    Liittynyt:
    11/6/05
    Viestit:
    327
    Tykkäykset:
    0
    itsellänikin on kokemusta tf:n "loistavasta" asiakaspalvelusta. soitin sinne kysyäkseni gprs-asetuksia ja tiettyä ip-osoitetta... sieltä sitten alettiin kyselemään minulta että mitä pitää painaa ja minkä nimen takana se linkki on josta se lähetettään asiakkaalle :S mistä minä voin tietää sanoin, vastaus oli: No mitä sitten soittelet jos et tiedä mitä tehdä :S
     
  4. LateX Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    12/12/03
    Viestit:
    869
    Tykkäykset:
    51
    Koittakaas nyt päättää haluatteko hyvää
    asiakaspalvelua vai halpoja hintoja? ;)

    Loimaalla se laskutus on siksi että koko
    Tele Finlandin aspa on siellä eli Loimaan
    puhelin hoitaa sitä (Sonera omistaa Loimaan puhelimen)

    Keväällä iso osa Loimaan puhelimen hlökunnasta irtisanottiin
    mutta sitä ei kerrottu vaikuttaako se Tele Finlandiin.
     
  5. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Niin, aina kannattaa miettiä, arvostaako kokenutta asiakaspalvelua ja toimivia liittymiä kuin halvinta hintaa... Hinta alkaa operaattorilla kuin operaattorilla olla aika tasaista, joten vaihtoehtoja löytyy...
     

Jaa tämä viestiketju