1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tele Telefinland asiakaspalvelu on syvältä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja BeanMr, 25/5/05.

  1. BeanMr

    Liittynyt:
    25/5/05
    Viestit:
    3
    Tykkäykset:
    0
    Soitin tänään telefinlandin asiakaspalveluun. Olin varautunut odottamaan noin 10minuuttia, että saan jonkun kiinni(keskim. odotusaika asiakaspalveluun). Asiani koski sukulaiseni jumittunutta puhelinta, johon tarvittiin puk-koodi.
    No odotin yli tunnin kuunnellen sellaista pimputuspomputusta, että alkoi pikku hiljaa v....tuttaa! Kun vihdoin ja viimein siellä uskaltauduttiin vastaamaan niin vaadin heitä korvaamaan odottelusta tulleet kustannukset. Ja näin tapahtuikin.
    Henkilö jonka kanssa juttelin kertoi, että heidän asiakasmäärät ovat niin suuret, ettei heidän kapasiteettinsa riitä kunnon asiakaspalveluun.
    Oli selitys mikä hyvänsä niin tunnin odotttelu on kuitenkin liikaa! Onko muilla samanlaisia kokemuksia telefinlandista? Jos on niin voitaisiin laittaa asiasta vaikka Hannu Karpolle!
     
  2. trulli

    Liittynyt:
    27/3/04
    Viestit:
    71
    Tykkäykset:
    0
    Elisalla on ainakin lähelle samaa, 45 minuutin jonotus aiheettomasti laskutetusta ADSL-liittymästä 105 euroa oli loppusumma, mitään extraa en saanut,en edes hyvityslaskua vaikka pyysin, jottei tulevaisuudessa tarvi jonottaa enään saman asian vuoksi. Hermot oli kireellä mullakin.
     
  3. snb69

    Liittynyt:
    11/7/04
    Viestit:
    294
    Tykkäykset:
    0
    Sekin puljuhan on osa teliasonera konsernia...ja varmaan arvaat miten ne myy puheluita halvemmalla kuin sonera itse. Jostainhan ne aina säästää...
     
  4. BeanMr

    Liittynyt:
    25/5/05
    Viestit:
    3
    Tykkäykset:
    0
    luulisi, että satsaisivat palveluun. Ensi kerralla vaihdan sukulaiseni operaattoria, jos tulee vielä jotain ongelmia telefinlandin kanssa...Se on varma. Ps. Niiden sivuilla luki, että odotusaika on noin neljä minuuttia. Kusetusta, sanon minä!
     
  5. karjaj

    Liittynyt:
    28/8/03
    Viestit:
    370
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy Gio
    Tiedän, että tästä viestistä tulee sanomista ja tämä on OT, mutta on pakko kuitata tähän, että Saunalahden, jolla tunnetusti on Suomen huonoin asiakaspalvelu, vastausaika tänään n. klo 19.45 oli noin yhden soiton verran ja asia saatiin hoidettua nopeasti ja muutenkin asiallisesti.
    Että semmosta...
     
  6. merzy77

    Liittynyt:
    24/6/02
    Viestit:
    824
    Tykkäykset:
    2
    Multa yritti Telefinland laskuttaa turhaan moninkertaisesti. Onneksi älysin soittaa. Odotin kyllä KAUAN!

    Väitti nainenm, että heillä on järjestelmässä jokin häiriö. No, onneksi olen lopettanut ko. liittymän, siirryin toisen operaattorin asiakkaaksi.
     
  7. BeanMr

    Liittynyt:
    25/5/05
    Viestit:
    3
    Tykkäykset:
    0
    Taidanpa vaihtaa...
     
  8. MoZ

    Liittynyt:
    23/2/04
    Viestit:
    11
    Tykkäykset:
    0
    ainoana erona on että se on täysin itsenäinen pulju joka on pakotettu mainostamaan itseään osana puljua joka vain omistaa tämän firman
    Telellä on esim omat johtajat ja oma hallitus joka päättää yhtiön asioista, en tietenkään meinaa sitä etteikö omistajalla ole mitään valtaa vaan sitä että kyllä se nykypäivänä jää EU:n ansiosta täysin vähäiseksi, toinen juttu on sitten konserni yhtiöissä ja niiden tytäryhtiöissä jotka suorastaan leimautuvat kiinni emoyhtiöönsä tosin kuin TF joka on itsenäinen palveluoperaattori jonka Suomen Teliasonera vain omistaa
     
  9. kymis

    Liittynyt:
    18/11/03
    Viestit:
    33
    Tykkäykset:
    0
    Joo, itsekin vaihdoin TeleFinlandista Saunalahteen. Joku voisi sanoa että ojasta allikkoon, mutta ainakin tähän asti olen ollut tyytyväinen vaihtooni.
    (Vaikka saunalahti tuplana puhelimessani lukeekin) ;)
     
  10. sane Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    17/5/03
    Viestit:
    1761
    Tykkäykset:
    13
    samanlaisia kokemuksia. laitoin kännykän pöydälle kaiuttimella kun odotin jotain puolen tunnin jonotusta, mutta eiköhänne vastannu siinä 2min sisällä:)
     
  11. Darkfist

    Liittynyt:
    28/4/05
    Viestit:
    9
    Tykkäykset:
    0
    Työkaveri soitti Soneran asiakaspalveluun, ja joutui odottamaan todistettavasti 2 tuntia ja 20 minuuttia. Kierrätettiin luuria siinä kolmen jätkän kesken, kun se yksi ei enää jaksanut pitää sitä korvalla. Sauniksella on aina vastattu noin 15-20 minuutin sisään, kun olen pari kertaa sinne joutunut soittamaan.
     
  12. hk

    Liittynyt:
    25/7/03
    Viestit:
    81
    Tykkäykset:
    0
    Tuli jonoteltua soneralle tunnin verran laajakaista- asiassa tällä viikolla...perseestä, eikä mitään korvauksia tule koskaan vaikka olis monta päivää netti pimeenä!!!
     
  13. J3ke

    Liittynyt:
    7/8/04
    Viestit:
    496
    Tykkäykset:
    0
    Monta miljoonaa topiccia pitää tehdä Telen aspasta, katsokaapa mm: Cubion ja Netfonetin aspoja.
     
  14. Janisku

    Liittynyt:
    13/1/05
    Viestit:
    472
    Tykkäykset:
    0
    Niin, ne kaikki niitä huonoimpia..
    Saunalahti sentään on nyt osannut korjata asiaa hieman paremmalle pohjalle.
     
  15. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Saunalahdessa on vain se huono puoli, että kun seuraava lasku tulee niin sinne saa soittaa taas.
    SaunalahtiSaunalahti - ikuisesti aloitteleva operaattori.
     
  16. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Halvalla ei hyvää saa!
     
  17. jesh

    Liittynyt:
    21/5/05
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    hmm...tänään pääsin soneran aspaan läpi viidessä minuutissa. oikeastaan turha mainostaa eri operaattoreiden aspojen jonotusaikoja, koska ruuhkat niissä ovat aina yleensä päivästä ja soittoajasta kiinni. esim. tf:n aspa on ollut pari viikkoa aika tukossa johtuen siitä, että ovat haalineet paljon asiakkaita lähiaikoina ja aspan kapasiteetti ei enää riitä kunnolla. lisää päänvaivaa aiheuttavat ääliöt, joilla ei ole muuta tekemistä kuin jonottaa aspaan, koska eivät saa uuden puhelimensa desibelimittaria, taskulamppua tms. toimimaan ja ajattelevat sen olevan liittymän vika eikä puhelimen...
     
  18. LateX Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    12/12/03
    Viestit:
    869
    Tykkäykset:
    51
  19. yepp

    yepp Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    30/10/03
    Viestit:
    1996
    Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ite joskus soitin tuonne tele finlandin aspaan ja oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Eka odotin ~30min jonka jälkeen vastattiin ja selitin ongelmani. Joku nuori opiskelija tyttö neuvoi soittamaan soneran tekniseen tukeen ja antoi numeron. No soitin sitten sinne josta sanottiin että ei minun todellakaan sinne olisi pitänyt soittaa, vaan että telellä on itsellään varatut ajat sinne. No soitin sitten TAAS tele finlandille, ~30min jonossa ja sitten asia tulikin selväksi kun oli joku fiksumman oloinen siellä toisessa päässä.
     
  20. tipi

    Liittynyt:
    2/1/03
    Viestit:
    112
    Tykkäykset:
    0
    Saunalahtihan palkkasi jokin aika sitten huomattavasti lisää asiakaspalveluhenkilökuntaa, itse en ole asiakas, mutta varmasti tältä osin parantunut muutaman kuukauden takaiseen
     

Jaa tämä viestiketju