1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tele2 ja maksulliset palvelut?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Nautilus, 16/9/04.

1. Nautilus

Tykkäykset:
    0
    Onko jollain kokemusta kuinka kauan kestää, että tele2 kirjaa maksullisista puheluista tulleet lisät? Itse olen maksanut yli kuukausi siiten muutaman juoman ja keltaisenpörssin selausmaksun kyseisellä liittymällä.

Kun katson omien tietojeni kautta liittymän saldoa, niin puhelut ovat kyllä rekistöröityneet, mutta niistä ei ole veloitettu normaalia puhelinmaksua suurempaa summaa. Pitäisikö tässä alkaa odottelemaan erillistä laskua noista palveluista vai laskutetaanko ne aikanaan pois tuohon liittymään ladatusta rahamäärästä?

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Käsittääkseni tele2 ei pahemmin laskuja lähettele?

3. masaco70

Tykkäykset:
    0
    Tele2:lla pääsee kyllä todella halvalla... ei maksua maksullisista palveluista, ja jos tuli ladanneeksi heinä-elokuussa runsaasti rahaa tele2-liittymälleen, jolloin ladatun rahan sai tuplana, puhelujen ja tekstareiden hinta käytännössä puolittuu ,,, puhelut 0,12 --> 0,06 € / min

4. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Niin itse asiassa Tele kakkosella on ilmaiset puhelut ja textarit sehän on yleisesti tiedossa oleva asia, itse oon soitellu ilmasex jo puoli vuotta ja lähetelly muutama tuhat ilmasta textaria ku netissä luki että ei laskuja kotiin niin hyvällä omallatunnolla voi käyttää palvelua hyväkseen.Pelaax muuten muilla wap-gprs?Mulla lakkas eilen toimimasta herjaa vaan että yhteys ei ole käytettävissä?Eikä pelaa vieläkään.

5. huppu

Tykkäykset:
    0
    joo, en minäkään oo pariin päivään tele2 GPRS avulla saanu internet toimimaan. Yhteys muodostuu, mutta sivut ei lataudu.

Mutta onnex on vielä tää primetime.

6. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    sama havainto mutta wap gprs:n kautta toimii kuitenkin.

Mutta onnex on just auennut laajakaista.

7. Hintabongaaja

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE K600i + Saunalahti Ykkönen
    Mullakin meni perjantaina Tele2:n GPRS hiljaiseksi. Tänään tosin alkoi wap taas toimimaan jotenkuten, mutta sähköposti ei toimi, eikä Symbianin Opera-selaimella pääse edes wap-sivuille.

Edit: No nyt ei toimi enää mitkään wap-sivut, eikä edes mms...

8. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Halpa ja hyvä ;)

9. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Noh on se nyt toiminu sen puol vuotta ihan hyvin ja ainaki mulla on vielä se sama 10 euroo tilillä minkä oon sinne ladannut 6 kk sitten ja oon soitellu tosi paljon ulkomaita myöten...

10. pake

Tykkäykset:
    0
    Jaa, mielenkiintoista. Minulla ainakin lasku menee ihan normaalisti, vaikka onkin 1/2 hintaan tuon puheaikatarjouksen tuplaamisen takia.

Jaa tämä viestiketju