1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tele Tele Finlandin sähköinen asiakaspalvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja hk, 29/8/05.

1. hk

Tykkäykset:
    0
    Tele Finland mainostaa asiakaspalvelua sekä tekstiviestillä että sähköisellä lomakkeella. Olen lähetellyt molempia, ei vastausta. Aikaa on useita päiviä- viikkoja ja EI MITÄÄN VASTAUSTA. Melko v....tumainen firma. Voiko tällaisesta valittaa jollekin taholle?

2. greggman

Tykkäykset:
    0
    Kuluttajavirasto

3. rutinof

Tykkäykset:
    0
    Valitettavasti

Valita täällä, niin ne muutkin tekee.

4. puhuja

Tykkäykset:
    1
    Tällainen palveluhan on hyvin kätevä, jos vastauksella ei ole kiire eikä halua jonottaa aspaan. Sivuillaan TF lupaa vastauksen n. vuorokauden kuluttua asiakaspalvelun aukioloaikoina. Oletko HK varma, että tekstiviesti on mennyt perille? (välitystiedot)

5. LateX Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
    Käytännössä kyllä joka kerta mennyt 1-2 viikkoa.
    Etupäässä ollut kysyttävää laskutuksesta.

6. hk

Tykkäykset:
    0
    Olen varma ja nyt on mennyt melkein viikko.

Olen myös kysynyt joskus sähköpostilla, mennyt useita kuukausia eikä vastausta vieläkään :(

Olen myös kysynyt sähköisellä lomakkeella, aikaa viikkoja, ei vastauksia.

Paska pulju. Heti kun tulee vaihtoehto, jossa verkko on yhtä kattava kuin sonera nyt, niin liittymät lähtee mikäli nyt edes siihen asti jaksaa sietää moista.

7. samumanu Vieras

Ja niinhän se on et halavalla saa hyvää.. En tarkota tätä henk.kohtasesti kellekkään mutta halvat hinnat on oma valinta ja harvoin sillä saa esim. soneran tasoista palvelua muuten. Itekin olen näin tietoisesti tehny ja kärsiny mut itteä oon syyttänä.

8. zero4ty

Tykkäykset:
    0
    GoMobielella toi sähköinen vastaus toimii aika hyvin. Sähköpostikysymiksiin tulee vastaus noin 15 minuutissa.. ja nythän niiltä löytyy se uus 69 liittymä. Ehkä kannattais kokeilla

9. zero4ty

Tykkäykset:
    0
    GoMobielella toi sähköinen vastaus toimii aika hyvin. Sähköpostikysymiksiin tulee vastaus noin 15 minuutissa.. ja nythän niiltä löytyy se uus 69 liittymä. Ehkä kannattais kokeilla

10. Guest Vieras

Itsellä kokemusta jokaisesta nykyoperaattorista (siis näistä pääoperaattoerista), eikä vielä ole tullut tilannetta jossa olisin vaikkapa juuri sonerassa saanut parempaa tai nopeampaa palvelua kuin esim tf:ssä tai saunalahdessa.

Soneralla s-posteihin on vastattu 1-4viikossa, samaa tasoa muilla firmoilla.

Soittaessa olen soitellut sellaiseen aikaan, että ei ole paljon ruuhkaa ja yli 5min en oo eläessäni jonottanut.

11. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Vaihda Soneralle niin ei tartte ihmetellä...

12. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    jotenkin niin totta... itse ollut soneran asiakas yhdellä numerolla vuodesta 94. Ja edelleen jatkuu... ollut erittäin tyytyväinen kaikkeen. Hintojen perässä en jaksa laukata, se voi tulla loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin osaa odottaa. Mitä telefinlandin aspaan tulee niin nopeasti itse olen ainakin sinne yhteyden saanut mitä olen vähän aikaa pitänyt piiperiä dataliittymänä. Ainoa vaan että maksullinen soittaa aspaan. Soittoajasta eniten taitaa olla kiinni jonottaminen aspaan. Yleensä taitaa olla että 13-15 välisenä aikana vaihtuu aspoissa aamu- ja iltavuoro jolloin on tuplamiehitys. Silloin ainakin itse olen soittanut ja päässyt hyvin läpi. Mitä noihin sähköposteihin tulee niin kannattaa lähettää ne aina lukukuittauksella. Tottahan kuittauksen voi jättää tekemättä mutta kuitenkin. Malttia ihmise, Halvalla ei voi saada kaikkea....

13. Janisku

Tykkäykset:
    0
    Voisit käväistä henkilökohtaisesti Helsingissä, osoitteessa Elimäenkatu 5 selvittämässä asiat, niin tulee varmasti hoidettua (palvelu silloin taattu).
    Suosittelen, vaikka joutuisit käymään pidemmältäkin!

Edit: Anteeksi hieman OffTopic, mutta vaikka nyt edelleenkin on myös Saunalahden aspassa jonkinverran jonoa palveluun (toisin kuin esim. plehti sekavatilassaan väittää), voivat siis luultavasti Saunalahtea käyttävätkin, käydä hoitamassa asiansa henkilökohtaisesti Espoossa, osoitteessa Linnoitustie 4 (taikka lähistöllä sijaitsevassa, asiakaspalvelun uusissa tiloissa, jonka osoitetta en nyt muista.

14. Janisku

Tykkäykset:
    0
    No, käännyitkö nyt kokonaan taas Go:n puolelle zerof4ty?
    Eihän tuo GO:n 69-liittymä näytä ihmeemmin hirveästi eroavan muista 0,60e:n hintaisista liittymistä:
    MMS-viestien lähetys, ja GPRS:n käyttö näyttävät olevan muita 0,69e-liittymiä halvempia, mutta vastaavasti uutta numeroa ei saa (numeronsiirto pakollinen), ja hiukan kahta muuta heikompi verkko (etenkin joissain sisätiloissa), sekä dna:n toiminnan ja hintojen, sekä verkkokäytännön "kopiointi".

15. Janisku

Tykkäykset:
    0
    Muokkasin edellistä viestiä hieman paremmin asiaa kuvaavaksi.

16. leveler50

Tykkäykset:
    0
    Sähköinen asiakaspalvelu kuulostaa hyvältä, mutta liekö aika vaikea pala toteuttaa käytännössä hyvin toimivaksi.

Jaa tämä viestiketju