1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tel.Men uusi malli t919

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja traveller, 3/6/03.

1. traveller

Tykkäykset:
    0
    Mitä mieltä olette. Oon pari päivää pähkäillyt josko tuo vastaisi tarpeitani vai odottaisiko syksyn uutuuksia. Hintaansa nähden monipuolinen laite ja tämän vuoden puolella on javapäivityskin tulossa. Mielipiteitä?

http://www.telme.at/en/t919/index.html

2. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Toi oli ruotsalaisen mobil-lehden arvosteltavana jo monta numeroa sitten, näyttöstä löytyy värejä semmoiset 32k mutta valitettavasti kyseessä on passiivimatriisinäyttö ja näytön resoluutiokin on vain 128*256 joten ei ainakaan minua kiinnosta kapistus kauheasti

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ei tod. ole mikään uusi malli.
    Ja ennemmin hankkii vaikka 3650:n, niin huoltokin pelaa Suomessakin.

4. traveller

Tykkäykset:
    0
    Joo, luin tuon Mobil:n testin. Näyttöhän sai pisteitä 9/10, joten ei kai se kovin huono voi olla ;). Huolto on tietysti hiukan hankala, kun ei toistaiseksi ole edustusta suomessa paitsi TelMen T910 osalta joka löytyy gsmkauppa.comista todella railakkaaseen ylihintaan 500 ja jotain eur.

5. traveller

Tykkäykset:
    0
    Lis. Väärin sanoa "edustusta" mutta myyvät sitä kuitenkin.

6. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Jospa sieltä vielä joku puhelimen saisikin... ;)
    Lue Hintavihjeet-alueella oleva topic, jollet ole jo lukenut.

7. traveller

Tykkäykset:
    0
    Joo, luinkin sen jo aikaisemmin. Onneksi tässä t919 tapauksessa tilaus onnistuu suoraan valmistajalta, joten lienee siinä mielessä turvallinen paikka ostaa sikäli mikäli nyt siihen päädyn.

8. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Joskus kyselin kys. mallista lisätietoja valmistajalta ja tuntuivat todella mukavilta tyypeiltä. Antoivat puhelinnumeroita ja vastailivat kysymyksiini auliisti sähköpostitsekin. Lähettivät lisädokumentteja luurista ja vastaavaa.
    Sain jopa firman johtajan yhteystiedot, jos minulla olisi ollut häneltä kysyttävää. Mielestäni aika loistavaa toimintaa =)
    Eikös ollut puhetta että kun nyt piakkoin avautuu tämä uusi matkapuhelinkauppa nettiin(ks. Hintavihjeet) niin sinne voisi olla tulossa Tell.Me:n luureja - näin olin lukevinani.

9. traveller

Tykkäykset:
    0
    Itse sain myös kohteliaan vastaanoton kysymyksiini.

En olekaan tietoinen Tel.Men tulevasta edustuksesta, mutta jos näin on niin hyvä. Mielestäni onkin aika saada suomen markkinoille jotain uutta.

Jaa tämä viestiketju