1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera Tekstiviestit Sonera-Sonera suomesta Thaimaahan

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja vilmakoo, 18/12/08.

1. vilmakoo

Tykkäykset:
    0
    Miksiköhän Soneran easy liittymästä lähetetyt tekstiviestit eivät mene perille Thaimaassa olevan kaverini normaaliin Soneran liittymään? Hän pystyy lähettämään minulle normaalisti viestejä, mutta minun viestini eivät mene perille vaan jäävät välitystietojen mukaan "odottaa" tilaan. Puhelut toimivat normaalisti ja lähettämiäni tekstiviestejä hän ei tosiaan ole saanut. Muista liittymistä (mm. Elisa) lähetetyt viestit tulevat hänelle normaalisti.

2. ajs Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    195
    Samaa ongelmaa täällä, mutta vastaanottaja on Bosniassa ja viestit lähetetty dna liittymästä.
    Soitto työkaverille menee ihan ok, mutta viestit jäävät odottamaan ja lopulta epäonnistuvat, eivätkä myöskään koskaan mene oikeasti perille. Vastaanottajalla myös TeliaSoneran liittymä.
    Viimeksi tänään laitoin viestin aamulla joka edelleen odottaa, vaikka olen soittanut hänelle ja puhelin on päällä.

3. tahratonteraes

tahratonteraes

Tykkäykset:
    0
    Loogisesti ajateltuna vika on Sonerassa kun kerran molemmat ulkomailla olevat liittymät on ko lafkan. Ehkä soitto aspaan voisi auttaa.

Jaa tämä viestiketju