1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tekstiviestejä kuukaudessa ennätyksiä.

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja J.J-75, 10/3/03.

1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Normaaalisti lähetän n. 1800-2100 tekstaria kuukaudessa, siitä asti kun DNA maraton tuli. 2437kpl on ennätys kesäkuulta 2002.

Minkälaisia määriä lähettätte...?

2. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jösses... itse olen saanut parhaimmillaan noin 150 viestiä kuukaudessa lähetettyä, vähän jään tuloksistasi jälkeen!

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Parhaimmillaan niitä on jopa menny 1000kpl kuukaudes. Parin kesän takainen ennätys. Yleensä menee jotain 400kpl kuukaudes...

4. Ezgou

Tykkäykset:
    0
    No huh huh... Itse naputtelen kuussa n. 100 viestiä. Ennätys taitaa olla n.550 kpl.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Noin 200 ennätys. Millä tuollaisia summia kerkeät kirjoittaa? Täytyy muutakin tehdä kun kirjottaa tekstareita! Ja kelle ne kaikki lähetät?

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Helmikuussa ~1300kpl

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    nyt on ollu kunnon NAINEN tiedossa ja... no ei kai tarvi muuta selitellä. heh. kyllä se yllättävän äkkiä kertyy, päivän mittaanki. kaverit meinas heittää kerran mun kännykän porukalla mökillä järveen ja yks laski kerran että koko päivän aikana olin koskematta kännykkään jopa 15min. :)) hoitoon kai ne meinaa mut laittaa.

8. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei juuri tule nuita paljon kirjoteltua, en tiedä paljon ennätys, en ole seurannut.

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Noin 300 on varmaan ennätys, yleensä menee ehkä 200-250/kk. Hullun kalliiks tulis ilman tuota tekstari-liittymää.

10. MasaT

Tykkäykset:
    0
    Oletko aivan varma että kunnon nainen haluaa miehen 15 min kerrallaan? :D Että kannattaiskohan vähän hillitä...

Oma ennätys on alle 30 kpl/kk.

11. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Normaalisti lähetän noin 0-2 viestiä kuukaudessa.Ennätys taitaa olla peräti 7 viestiä!

12. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

hahhaa... oon kyllä sen kimpussa kaiken aikaa kun nähäänki.

nii joo, kyl kun yli 20 kaverillaki on dna nykyään nii tulee läheteltyä niillekki tieten.

13. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Jos oletetaan, että vuorokaudesta olis kahdeksan tuntia pois kännykän äärestä (nukkuminen yms.), on kesäkuussa 30*16h=480h aikaa naputella viestejä. 2437/480=5,1 viestiä/tunti. Ts. alle 12 minuutin välein aina uusi viesti menemään, läpi koko valveillaoloajan!!! Huhhuh.
    Ehtiikös sitä kännyä käyttää siinä välissä puhumiseen ollenkaan? ;)
    No ehkä noi viestit on Maratonia käytettäessä helposti vähän lyhyempiä, vai?

Itsellä viestimäärät pyörii max. muutamassa kymmenessä per kuukausi.

14. Aero

Tykkäykset:
    0
    Kesällä oli jopa reilu 400 viestiä ja se oli ennätys, yleensä kuitenkin about 200 viestiä kuukaudessa. Tuo JJ:n määrä on kyllä jo melko paljon. Itse hoidan kuitenkin suurimman osan kommunikoinnista meilinä tai puhumisena.

15. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Naisethan ne noita viestimääriä kasvattaa. Aina silloin tällöin pistän muijalle viestin niin kyllähän niitä kerkeää kertyä kuukauden mittaan. Kavereillekkin kun pitää viestittää välis tuonne intin suuntaan. Mä nykyään aivan viestittelen kavereille/sukulaisille/muijalle jos ei mikään hengen hätä oo ja soittelen vain yrityksiin. Jotenkin vaan tullu tavaks tuollainen...

16. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jotain vähän reilut 200-250 kpl kuussa kännykästä, seurustelun alkuaikoina reilut pari vuotta sitten. Myös viime kesänä tuli lähetettyä suunnilleen saman verran viestejä, kun olin töissä etelässä. Silloin oli kuitenkin onneksi Soneran Kesäremmi.

Normaalisti lähetän yleensä korkeintaan muutama kymmentä viestiä kännykästä/kk. Viestejä tulee kyllä edelleen lähetettyä varmaan tuo 200 kpl/kk, mutta edellisen parin vuoden ajan 80-90 % näistä yleensä netistä ilmaiseksi. Säästää pitkässä jaksossa ihan mukavan summan rahaa. :)

JJ-75:lle pitää kyllä sanoa, että tuo määrä ei enää todellakaan kuulosta ihan terveeltä. Luulisi jo häiritsevän melkoisesti työntekoakin, jos töissä olet. Oma parikymppinen systerini onnistui yhtenä kuukautena lähtettämään 800 viestiä (ja vielä kaikki normaalihinnalla, vaihtoi sitten tekstariliittymään, kun sitä ehdotin). Hurja määrä, mutta käsittääkseni hänellä on erittäin laaja kaveripiiri ja tapana hoitaa käytännössä kaikki asiat viesteillä. :)

17. Sami

Tykkäykset:
    1
    Huh huh...kuka nainen jaksaa miestä, joka pommittaa 2500:lla tekstiviestillä kuukaudessa? Ei todellakaan kuulostaa terveeltä, IMHO.

Tai sama toisin päin. Minä en ainakaan haluaisi naista, jolla ei olisi muuta tekemistä kuin lukea 12 min välein lähettämiäni tekstiviestejä.

18. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Syytä kyllä olisi tuollaisilla viestimäärillä.

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse en ole ikinä pitänyt tekstiviesteistä. Soitan ja puhun mielummin kuin lähetän viestin. Seurustelun alkuaikana viestejä tuli lähetettyä noin 200kpl kuussa. Telian liittymällä hintaa oli 8 cent/kpl.

20. T315

Tykkäykset:
    0
    Joskus aikoinaan taisi jotain 1300-1500 tekstiviestin välillä olla ennätyskuukausi. Nykyään rankasti vähemmän, vakiintunut määrä lienee semmoinen 100 viestiä kuukaudessa (+- 20 kpl) mikä puhelimesta eteenpäin lähtee.

Sen olen myös huomannut että mitä pidempään kännykkää on tullut käytettyä (ensimmäinen luuri käytössä about -95) ja ikääkin siinä samassa kertynyt lisää, niin puhuminen on noussut prioriteetti ykköseksi ja tekstiviestit jääneet vähemmälle.

Jaa tämä viestiketju