1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Teeman taustakuvan sijainti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nixeri, 23/6/06.

1. Nixeri

Tykkäykset:
    0
    Eli ensimmäinen postini foorumille ja käsissäni myöskin eka S60 puhelimeni joten osa jutuista vähän hakusessa mutta eiköhän se tuosta.. Eli ongelma olis nyt seuraavanlainen: Asensin erään WindowsVista-teeman KUVA ja tarkoituksena olis nyt saada tuon teeman taustakuva kaivettua jostain ja muokattua sitä vähän mieleisemmäksi.

Mistähän päin tuo saattaisi löytyä? FExplorerilla vähän haahuilin ympäriinsä eikä oikein tärpännyt ja haullakaan en oikein mitään järkevää löytänyt, ja mainittakoon vielä että tuo kuva ei näyttäisi sijaistevan tuolla C:\System\Data\backgroundimage.mbm. Kys. tiedosto sisältää siis vain taustakuvan joka oli käytössä ennenkuin tuon teeman asentelin.

Niin joo ja unohtu mainita että puhe-elin on Noksun 6630.

2. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Tietääkseni teemat asentavat itsensä *.mbm tilaan, jolloin kyseinen taustakuva ja muut teeman sisältävät kuvatiedostot ja ikonit sijaitsevat sen tiedoston sisällä.

Joku voi tämän vahvistaa jos tietää paremmin, mutta tuossa tapauksessa sun täytyy imaista se teeman mbm tiedosto ja purkaa se esim. mbmwizardilla.

3. Nixeri

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta, täytyypi sitten kalastella nuo mbm:t tuolta jostain ja kokeilla niiden kanssa saada jotain aikaan.

Eihän tuo nyt mikään elintärkeä homma ole, ainahan voi ettiä paremman teeman mutta mielestäni tuo on ihan kiva, ainoa häiritsevä juttu tuo Windows-logo taustakuvassa. Ja tuon taustakuvan vaihto esim. kokomustaan ei onnistu koska reunoille jää osa tuosta sinisestä :|

4. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Jep. Mä vähän luulen, että sun on editoitava itse teemaa saadaksesi tuon toimimaan oikein.

Se vaatiikin potkua tietokoneelta... vähintään 1gb muistia ja kunnon prosari.
    Tuo uus theme studio on sen verta tehosyöppö, javan päälle kun on rakennettu.

5. Nixeri

Tykkäykset:
    0
    Tjoo, mä tuolla koitinkin jo vähän editoida, ja aika tappohommaa koneelle, kun tää 3,2ghz penanelonen ei mikään hirmu mahtikone ole, onneksi on edes HyperThreading. Muistia on sentäs giga.

Eiköhän se onnistu kun ottaa ajan kanssa projektiks. Kiitos vastauksista!

Jaa tämä viestiketju