1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Taustakuvia R600:aan

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Lingoon, 8/8/02.

1. Lingoon

Tykkäykset:
    0
    Auttakaa tyhmää.

Kun kerran mun upouuteen R600:aan saa komeita harmaasävykuvia logoiksi, niin pakkohan tilaisuus on käyttää hyväksi.

1) Miten PC:llä voi noita kuvia tehdä? Siis mikä on kuvan koko? Entäs kaikki muut asetukset?

2) Milläs ne mahdolliset kuvat sitten saa sieltä koneelta puhelimeen? Eri vaihtoehtoja jos on niin kertokaa kaikki.

3) Ja jos joku tietää poikkeuksellisen hyvän WAP-sivun grayscalien hankkimiseen, niin kerropa mullekin.

2. ACDC

ACDC

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Aino
  3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    1) Vaikkapa PaintShopPro:lla. Veikkaanpa, että se resoluutio on sama kuin T65 ja R520 eli 73*39, mutta kysy varmuuden vuoksi vaikkapa Thelmiltä. Muina asetuksina se näyttö on harmaasävynäyttö ja siinä on 4 väriä; valkoinen, vaaleanharmaa, tummanharmaa ja musta. Veikkaan, että värien ei tarvitse olla ihan oikein, koska SE:n taustakuvapalvelu todennäköisesti muuttaa sävyt oikeiksi, mutta jos se esimerkiksi tekee kaksi vaaleinta väriä valkoiseksi, on syytä kasvattaa kontrastia. Ja gif-muoto lienee paras tässä yhteydessä.

2) Tämä onkin helppo, nimittäin menet ensin wap.sonyericsson.com[url] ja rekist...akin wap.esato.com [url]http://wap.wapster.nu ja
    http://econ.nu/wap

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No eiköhän resuluutio ole sama, kun on ollu T39m:n T65:n ja R520m:n taustakuvia mun luurissa käytössä. Ohjeet logon itse väsäämisestä tulikin jo sulta, joten eipä tarvi enää niitäkään kirjoitella mun. Voit tietysti kokeilla väsätä luurissa olevan kuvaeditorin avulla, mutta se on aika tuskallista.

Jaa tämä viestiketju