1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Taustakohina W800i

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja hakalati, 4/1/06.

1. hakalati

Tykkäykset:
    0
    Kuulin sen mp3 soittimen taustakohinasta ja rupesi mietyttämään, kannattaako puhelin hankkia kun kerran mp3-soitinkaan ei toimi kunnolla.

Kommentia asiasta? Onko siihen tulossa päivitystä tai voiko asian korjata jollain tavalla?

Kyse siis W800i mallista

2. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Eiköhän se ole ihan kannattava ostos. Itse olen kuullut paljon hyvää palautetta puhelimen musiikkiominaisuuksista :)

3. Pomppa

Tykkäykset:
    1
    Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen puhelimeen. Mukana tulevat kuulokkeet on kyllä aivan kuraa. Ostin samantien Kossin kuulokkeet ja ääni oli samantien aivan erilainen. Basso potkii hyvin ja ääni on muutenkin yllättävän hyvä. Pientä taustakohinaa kuuluu kun biisi ei soi, mutta biisin aikana kohina ei ole itseäni häirinnyt laisinkaan.

Ja mitä päivityksistä on tullut luettua niin jos luuri toimii älä päivitä uudemmalla softalla :)

4. AA

Tykkäykset:
    0
    kannattaa ostaa, ei kohise yhtään, ei kannata päivittää fw:tä, kuulokkeet on hyvät

5. svinhufvud

Tykkäykset:
    0
    Kohinaa ja häiriöitä on, mutta niiden ilmeneminen riippuu ilmeisesti käytetystä firmwaresta. En välttämättä pitäisi tuota minään oston esteenä, vaikka kiusallinen vaiva kyseessä onkin. Muuten MP3-toisto on laadultaan hyvä ja paranee vielä kuulokkeet parempiin vaihtamalla.

6. lussu666

Tykkäykset:
    1
    Miksi ei kannata päivittää? Olisin juuri hankkimassa uutta softaa...

7. Perzzza

Tykkäykset:
    0
    Eikö tämä tullut selväksi muiden viesteistä? Noh :) siis.

Firmwaren päivitys uusimpaan/uudempaan tuo juuri tuon taustakohinan siihen.

8. visku

visku

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    Itse ostin W800:n syyskuun lopussa, enkä ole ohjelmistoa päivitellyt. Jo tietokonepuolelta oon oppinut että ei pidä mennä päivittelemään turhaan jos muutenkin toimii :)

En ole itse mitään kohinaa havainnut, kaikin puolin ihan hirmu hyvä laite. Ja kyllä nuo alkuperäisetkin kuulokkeet asiansa ajaa. Ihan hyvin niistä kuuluu, eiköhän aika paljon vaikuta sekin minkä laatuisena on mp3:set puhelimeen laitettu.

9. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Ei tuota kohinaa varmastika kuulu, kuin biisin hiljasissa kohtiin ja sit biisin vaihdossa. Eihän se taustakohina kovan musapaukkeen läpi selviä. Ellei se sit ole tosissaan pahaa kohinaa. Itselläni ensimmäinen firmis ja hyvin toimii, enkä vaihda =)

Jaa tämä viestiketju