1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tarvitsen apua bricked Nokian E71 kanssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja herrasokeri, 23/10/11.

1. herrasokeri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E71
    Terve.

Ajattelin kysyä jos joku osaisi auttaa kun mulla on tommonen E71 puhelin joka ei käynnisty. Puhelin lähtee hetkeksi päälle ja nokia logo tulee näkyviin jonka jälkeen puhelin sammuu ja käynnistyy uudelleen, tätä jatkuu alle minuutin ja puhelin sammuu kokonaan. Hard resettiä olen yrittänyt, mutta se ei toiminut laisinkaan. Olen Googletellut hieman että miten pitäisi toimia ja suoraa ohjetta en ole tuohon ongelmaan löytänyt. Ilmeisesti Phoenixilla siihen voisi saada flashattyä uuden firmwaren, mutta en tiedä miten se tehdään. Joten voisiko joku kirjoittaa ohjeen idiootille (minulle) kun en tiedä mitään koko asiasta. Tarvitseeko mun ladata jotain tiedostoja tai mitä muuta tehdä? Tai jotain muuta vaihtoehtoa millä sen puhelimen saisi toimimaan kun en köyhänä opiskelijana viitsisi sitä huoltoon viedä.

Kiitos jo näin etukäteen.

2. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    Tarkoitatko hard resetillä tätä toimenpidettä:
    1. Sammuta puhelin
    2. Paina ja pidä pohjassa napit [ *] [3] [vihreä luuri]
    3. Kytke virta
    4. Napit voi päästää ylös ensimmäisten Nokia tekstien tullessa ruutuun
    Jos olet sen jo tehnyt, niin sitten en valitettavasti osaa auttaa. Fläshäyssoftien kanssa enemmän puljanneet osannevat kertoa lisää vinkkejä.

Jaa tämä viestiketju