1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tarvikeakuista kokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja joggey, 27/8/02.

1. joggey

Tykkäykset:
    4
    Pitäisi äiten kapulaan (N6150) hankkia tuore akku, katselin että ainakin muutamassa nettiputiikissa on kaupan halpoja (alle 30 ekeä) 3000 mAh tehoakkuja. Onkohan kenelläkään tietoa, miten laadukkaita ovat, kestääkö oikeasti kolme kertaa niin kauan kuin alkuperäinen? Litiumeja ovat, joten painoa lienee siedettävästi, mikä mahtaa olla fyysinen koko? Ja saako ihan kauppakaupasta jostain (Hki)?

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ne 3000 mAh:n akut, joita olen itse nähnyt, ovat olleet paksuudeltaan aika tarkasti 5110:n vakio NiMh-akun paksuisia, ehkä hieman paksumpiakin, mutta paino on kuitenkin kohtalaisen kevyt. Mutta paksuutta riittää. Kestävyydestä en osaa sanoa mitään, enkä toiminta-ajoista, kun ei ole tullut testattua.

3. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kunhan vältät näitä merkkejä joista itsellä on vain huonoja kokemuksia: DB-Battery,Grateq, näissä merkeissä ei toimi sen paremmin akut kuin muutkaan tarvikkeet kunnolla...

Esim: Insmatin tarvikkeet ovat kohtalaisen hyviä,siksi kai ne on hinnoiteltu eritavalla...

4. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Mun kokemusten mukaan tarvike ja alkuperäsiakulla ei ole mitään normaalikäytössä havaittavaa eroa.
    Ehkä mulla on vaan käynyt mäihä.

Jaa tämä viestiketju