1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

tallennus error? (nokia 3510i)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Legoman, 6/3/06.

1. Legoman

Tykkäykset:
    0
    Eli kun tilasin mun iskän kännykällä mun kännykkään logon, (kun mulla on esto viihdenumeroihin ja wap ei toimi) niin sitten kun se tuli, niin kun yritin tallentaa sen, niin tuli joku ''tallennus error'' (tjs*) eli miksi tuli joku tommonenen errori? ja saako kuvaviestin taustakuvaksi? kun tässä mun kännykässe ei ole kun joku ''don't tatsh'' ja crazy frog taustakuvat... niin haluaisin jonkun muun taustakuvan siihen mun nokia 3510i:hin...

*:ttai jotain sinnepäin

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Jos operaattorisi on Saunalahti, niin tuo on "normaalia". Saunalahden liittymillä on ollut vaikeuksia saada tilattua logoja onnistuneesti puhelimeen. Ongelmia logojen tallennuksessa voi aiheutua myös silloin, jos numero on siirretty joltain toiselta operaattorilta.

Tarkoitatko kuvaviestillä näitä perinteisiä mustavalkoisia kuvia? Jos tarkoitat niin niitä ei saa puhelimessasi tastakuvaksi.

3. Legoman

Tykkäykset:
    0
    mulla on saunalahen liittymä, eli se ei ole mahollista :(

4. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Ei ole tällähetkellä mahdollista. Sen jälkeen, kun Saunalahti vaihtoin kaikkien asiakkaidensa SIM kortit uusiin, niin logojen tallentaminen puhelimeen ei ole enää jostain syystä onnistunut. Ihmettelen kyllä miksei Saunalahdella olla tehty mitään asian korjaamiseksi, koska tuosta on jo jonkin aikaa, kun ongelmia alkoi asiakkailla olemaan.

Jaa tämä viestiketju