1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

takuu huolto

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja nieminen, 23/9/03.

1. nieminen

Tykkäykset:
    0
    moi.
    mul on semmonen juttu et mun t300 on hajonnu kaijutin ja siinä on kyllä takuuta jäljellä mut en tiä oikee et mihi se kännykkä pitäis lähettää ja täytyykö sinne pistää joku takuu lappu mukaa....mitä en oo kylläkään saanu....kuinka kauan mahtaa huolto kestää... auttakaa!!!!!

2. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Rauhoitu nyt hieman!

Meneppä SE:n Suomi-sivuille ja katso sieltä huoltopisteet.
    Ota kuitti ja puhelin kaikkineen varusteineen mukaan.

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Tuollainen korjaus tehdään luultavasti odottaessa jos vain itse pääset viemään puhelimen huoltopisteeseen. Jos joudut postittamaan korjattavaksi niin pelkästään postinkulkuun täytyy varata 3-4 päivää.

4. arves

Tykkäykset:
    10
    tuota.. nyt heräsi kiinnostus, kun kehotettiin menemään suomi SE sivustolle ja katsomaan sieltä ns. "huoltopisteet". Menin sivulle ja löysin ainoastaan jälleenmyyjät... missä kyseisellä sivustolla löytyy nuo huoltopisteet "puhdistaa pölyttyneitä silmälasejaan"?

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos Porvoosta löytyy jälleenmyyjä niin käys siellä kysymässä, luulis tietävän. Ja he voivat sen huoltoon lähettää, tais sit itse. Käys katsomassa onko www.maifon.fi mitään hyötyä...

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos huoltoa ei ole lähettyvillä, niin ensisijaisesti kannattaa asioida myyjäliikkeenkanssa,

Jaa tämä viestiketju