1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Takaisin vaihtoon: Takuullinen Samsung Omnia PRO + Nokia 3650 => N900 / Pelkkä Samsung Samanhintaise

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja HIGHEND, 18/9/10.

1. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Siistikuntoinen, takuullinen Omnia Pro saattaisi vaihtua siistin, keltaisen klassikkonokialaisen kera N900:n tai pelkkä Samsung edullliseen Android-puhelimeen samassa tai halvemmassa hintaluokassa. Vaihtopuhelimen ei tarvitse olla 100% uudenveroinen, sillä Samsungissakin on hiusnaarmuja näytössä ja takakuoressa. Edellinen omistaja ei kalvoa käyttänyt, mutta itse sen asensin samana päivänä kun puhelimen sain. Peittää totaalisesti pienimmät naarmut ja suojaa uusilta, uusi, iskemätön kalvo varoiksi mukaan. Kaikki varusteet mukaan originaalipakkauksessa, sekä gigainen kortti, jossa edellisen omistajan mukaan joku ilmainen GPS, kiinnostuneille selvittelen mistä on kysymys. Suojakalvossa joitain scrollausnaarmuja superterävistä kynsistä, voin sen vaihtaa, jos tarvetta.

http://picasaweb.google.fi/HighendPICS/SekalaisiaYksiKuvaPerPuhelin#slideshow/5526350132829126594

Ominaisuuksia muunmoassa viiden megapikselin kamera, WM 6.5, Full QWERTY sekä ylivoimaisesti paras resistiivinen kosketusnäyttö jota olen kokeillut :)

Ja näppiksessä tottakai skandit!
    Hintapyynti 275€, joka yläkanttiin, sillä olen eritoten vaihtamassa N900:n, 3650 korvaa välirahan. n.100€ välirahan kanssa myös Hero ja muut n.150€ koneet. Kaikkea saa aina tarjota.

Uppaan jossain vaiheessa kuvia ko. laitteesta. Ostettu helmikuussa, kuitti on.

2. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Uppis

3. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Tarjoilkaa rohkeasti!

Suurehko väliraha minulle:

-Galaxy
    -Hero
    -Touch Pro
    -Wildfire
    -Galaxy Spica
    -Etna

Pieni väliraha minulle / Päittäin:

-E72
    -Satio
    -Vivaz / Vivaz Pro
    -N900
    -Legend
    -Liquid
    -Touch Pro ll

Muutakin saa tarjota!

4. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Mitä sanoo korkealoppu jos antaisin E75 uudella etukuorella varustettuna ja rahaa, kuinka paljon?

5. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Korkealoppua ei E75 oikein innosta, ellei sitten ole todella halapa. Kerro yksärillä mitä itse olisit mieltä, yli 100€ reilusti kumminkin :)

6. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    No nyt jumaliste, vaihtotarjouksia tulemahan! Vaihdossa kelpaa lähes mikä vain! Mieluummin vaihto n.100-150€ luuriin, näin hienolle ja kalliille kakkospuhelimelle ei ole tarvetta.

Poikkeuksena N900! Kaupan päälle hieno Nokia 3650, keltaisilla kuorilla, ollut minulla yli vuoden, sitä ennen kolmella omistajalla. Ei mikään kulahtanut kikkare.

Jaa tämä viestiketju